راهنمای خرید اینترنتی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, شیشه شیر، سرلاک و داروخوری, غذاخوری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/غذاخوری/شیشه شیر، سرلاک و داروخوری/

 

نقد و بررسی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر در برند شیشه شیر، سرلاک و داروخوری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از ۶ ماهگی به بعد کودکان کم کم طلب استقلال می کنند و در صدد ارضای حس مالکیت خود بر می آیند، تحمل تغذیه یک سویه را نداشته و سعی در گرفتن اشیای مربوط به خود می کنند، به توصیه تمامی متخصصان نباید مانع تکمیل فرآیند روحی کودک شد و باید او را در این روند یاری هم رسانید. شیشه آبمیوه خوری ۲ در ۱ دکتر براون با داشتن درب ضد چکه خود این قابلیت را فراهم می آورد که کودک در حین بازی کردن خود آبمیوه را نوش جان کند و آبمیوه روی کودک و محیط اطرافش نریزد، این محصول در کنار رنگ زیبای این آبمیوه خوری که برای تمام کودکان جذاب است، عملکرد ضد نفخ دارد تا هوای اضافی وارد معده کودک نشود و دل درد و نفخ را پدید نیاورد.
مناسب برای نوزادان بالای ۶ ماه است. قابل استفاده به عنوان لیوان و شیشه شیر (با قرار دادن سرشیشه دکتر براون)، دارای سری سوپاپ دار و باریک ، درب پوش این لیوان مانع از آلودگی سری لیوان می شود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. “دکتر براون” یکی از برترین برندهای محصولات نوزاد در جهان شناخته شده است. با کمی بزرگ شدن کودک و به تجویز و توصیه پزشکان کم کم باید مواد غذایی مکمل را وارد برنامه غذایی فرزندتان کنید. در این میان آبمیوه های سالمی که خودتان در خانه تهیه می کنید از ارزش بالایی برخوردارند، شیشه آبمیوه خوری ۲ در ۱ دکتر براون یک محصول مناسب در تکمیل تغذیه کودک با آبمیوه های طبیعی است .
شیشه آبمیوه خوری ۲ در ۱ دکتر براون می تواند حجم مناسبی از نیاز روزانه کودک را در خود نگه دارد.مانند تمامی محصولات این برند خوش نام شیشه آبمیوه خوری ۲ در ۱ دکتر براون نیز فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی است و از پلاستیک ( پلیمر پلی پروپیلن ) مرغوب درجه یک ساخته شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی موزیکال مدل ساز دهنی کد HCA 010 بسته 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر

تصاویر برای آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل 81097 گنجایش 250 میلی لیتر

برچسب های لازم برای آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل ۸۱۰۹۷ گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول