راهنمای خرید اینترنتی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40

راهنمای  خرید اینترنتی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, آمپلی‌فایر, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم جانبی آلات موسیقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/لوازم جانبی آلات موسیقی/آمپلی‌فایر/

 

نقد و بررسی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40

محصول مورد نظر شما یعنی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40 در برند آمپلی‌فایر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از نیازهای هر نوازنده‌ای برای تمرین، انتخاب یک آمپلی‌فایر مناسب است. شاید برای شما انتخاب یک آمپلی فایری که مناسب برای تمامی سبک‌ها باشد بسیار لذت‌بخش باشد. فرقی نمی‌کند Jazz, Rock یا Metal بنوازید مهم این است که صدایی ایده آلی را در تمامی این سبک‌ها تجربه کنید.
آمپلی فایرنیمه رسانای شامپیون ۴۰ یک قهرمان همه‌کاره است. قابلیت‌های منحصربه‌فردی را باقیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما می‌گذارد. برخلاف نمونه‌ی کوچک‌تر این آمپلی‌فایر از دو کانال مجزا بهره می‌برد یک کانال با صدایی کلین و کانال دیگری با صدا و لحن ۴ آمپ کاربردی همانند مدل‌های قبلی عمل خواهد کرد. شما با انتخاب این آمپلی فایرمیتوانید موزیک متال را با لهجه‌ای آمریکایی بنوازید یا اینکه با چرخاندن پیچی، آمپی British انتخاب کنید و دنیای خود را رنگی کنید. بلک فیس و Twied دیگر آمپ های دوست داشتی شبیه‌سازی‌شده است. علاوه بر این ۷ افکت باقابلیت تنظیم لول در اختیار شما قرارگرفته است می‌توانید افکتی دلخواه انتخاب کنید و مناسب سلیقه‌ی خود آن را تنظیم نمایید. با یک اکولایزر ۲ بانده به سبک موردنظر خود نزدیک‌تر شوید. با این آمپلی‌فایر تمرینی ایده آل و باکیفیت خواهید داشت. برای این دستگاه یک جک ورودی ۱.۴ اینچی و دو خروجی Aux و یک جک فوت سوییچ یا کنترل پایی در نظر گرفته‌شده است. همچنین این آمپ از یک اسپیکر ۱۲ اینچی با توان ۴۰ وات بهره می‌برد.
به‌صرفه‌ترین و پرفروش‌ترین آمپلی‌فایرها معمولاً نوع نیمه‌رسانا هستند. در ساخت این نوع آمپلی‌فایرها از ترانزیستور و مدارهای نیمه‌رسانا استفاده‌شده است .آمپلی‌فایرهای ترانزیستوری نسبت به نوع لامپی آن‌ها ارزان‌تر،طول عمر بیشتر دارند و جابجایی آن‌ها آسان‌تر است. تنوع در این نوع بسیار است، اندازه، توان خروجی، کیفیت صدا و نهایتاً قیمت، بسیار متفاوت است. همان‌طور که بسیاری از نوازنده‌ها مدل لامپی را ترجیح می‌دهند، هستند نوازندگانی که به خاطر صدای منظم و تمیز، آمپلی‌فایرهای نیمه‌رسانا را می پسند.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40


ویژگی و مشخصات آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40

تصاویر برای آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40

برچسب های لازم برای آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40 |
خرید اینترنتی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40 |
مشخصات و قیمت آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آمپلی‌فایر فندر مدل Champion 40 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول