راهنمای خرید اینترنتی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311

راهنمای  خرید اینترنتی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آمپلی فایر خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سیستم صوتی و تصویری خودرو, لوازم جانبی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سیستم صوتی و تصویری خودرو/آمپلی فایر خودرو/

 

نقد و بررسی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311

محصول مورد نظر شما یعنی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311 در برند آمپلی فایر خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آمپلی‌فایر (LIBERAL) مدل «Li-4311» یکی از محصولات عالی این تولید‌کننده است. برای توضیح راجع‌به شکل ظاهری این مدل، باید گفت که رنگ بدنه‌ی این محصول نوک مدادی بوده و با ابعاد مناسبی تولید شده است و به دلیل چهار کاناله‌بودن، ابعادی مستطیل‌شکل دارد. این مدل با بهره‌مندی از بیشینه توان خروجی ۲۱۰۰ وات، قادر است قدرت صدای خروجی از اسپیکرها را تا میزان قابل‌قبولی تقویت کند. این مدل پاسخ فرکانسی ۱۰ الی ۵۰۰۰۰ هرتزی دارد و صدا را در این محدوده پخش می‌کند. همچنین نسبت سیگنال به نویز ۹۵ دسیبلی این آمپلی‌فایر، باعث می‌شود که صدا با کمترین نویز ممکن پخش شود. درمجموع این آمپلی‌فایر برای کاربران حرفه‌ای که می‌خواهند از حداکثر قدرت خروجی اسپیکرهای خود استفاده کنند، بسیار مناسب است و می‌تواند با تقویت صدای خروجی از اسپیکرها، لذت گوش‌کردن به موسیقی را برای شنوندگان چندبرابر کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی نایکی مدل AIR 270

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311


ویژگی و مشخصات آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311

تصاویر برای آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311

برچسب های لازم برای آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311 |
خرید اینترنتی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311 |
مشخصات و قیمت آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آمپلی فایر خودرو لیبرال مدل Li-4311 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول