راهنمای خرید اینترنتی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷

راهنمای  خرید اینترنتی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آبگینه و آینه, آینه دست‌ساز, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/آبگینه و آینه/آینه دست‌ساز/

 

نقد و بررسی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷

محصول مورد نظر شما یعنی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷ در برند آینه دست‌ساز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همه‌ی ما هر روزه خواه نا خواه با آینه سر‌و‌کار داریم. آینه یکی از وسایلی است که در خانه همه‌مان وجود دارد. شاید تصورِ داشتن خانه‌ای بدون آینه، برایمان عجیب یا غیرممکن به نظر برسد. علاوه بر استفاده‌های روزمره، این وسیله کاربردهای دیگری نیز دارد که ریشه در اعتقادات و باورهای هر ملتی دارند. رسم قرار دادن آینه روی سفره هفت‌سین، یا گذاشتن آینه و شمعدان روی سفره عقد که عروس باید در آن نگاه کند و آینه بخت اوست، از این موارد هستند. به طور کلی نقش آینه در سنت و فرهنگ عامه‌ی مردم بسیار زیاد است؛ به طور مثال قبل از رفتن به خانه‌‌ی جدید، بردن آینه و قرآن یکی از کارهایی است که انجام می‌دهیم. در هنر اسلامی نیز آینه کاربردهای بسیاری داشته و به دلیل شفافیت و جلوه‌ی آن در معماری استفاده می‌شده است که از نمونه‌های آن می‌توان به آینه‌کاری‌های اماکن مذهبی اشاره کرد. این آینه‌ی مربع‌شکل با قابی چوبی به صورت گره‌چینی شده، محصور شده است. اندازه هر ضلع آن در حدود ۵۰ سانتی‌متر و وزن کلی محصول کمتر از سه و نیم کیلوگرم است، در قسمت داخلی تابلو ۴ عدد گل سفالی به رنگ فیروزه‌ای دیده می‌شود. این آینه ساخت گالری هنری اسعدی است که با توجه به طرح سنتی و حس خوبی که بافت طبیعی چوب به ما القا می‌کند، می‎تواند انتخاب مناسبی برای منزل یا محل کارمان باشد. این آینه را می‌توان روی دیوار نصب کرد و علاوه بر استفاده روزمره به عنوان آینه، همواره به عنوان تابلویی زیبا چشم‌نواز است.

  راهنمای خرید اینترنتی گلدان بتنی طرح دختر A

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷


ویژگی و مشخصات آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷

تصاویر برای آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷

برچسب های لازم برای آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷ |
خرید اینترنتی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷ |
مشخصات و قیمت آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آینه گالری اسعدی طرح گره چینی کد ۶۶۰۲۷ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول