راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل 3000 به همراه موزن بینی

“>

نقد و بررسی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

در سال ۱۹۹۷ برند آمریکایی «کارولینا هررا» (Carolina Herrera) یک عطر خاص را برای بانوان جوان طراحی کرده است. این ادو تویلت حال و هوای زندگی در نیویورک را تداعی می‌کند. عطر موردبحث با نام «۲۱۲» شناخته می‌شود. ۲۱۲ بوی شیرین و تقریباً خنکی دارد. استفاده از این عطر در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. ۲۱۲ یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) است. این عطر حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت قابل‌توجهی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری ۲۱۲ بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده است. روی بطری نام ۲۱۲ و نشان تجاری کارولینا هررا را مشاهده می‌کنید. این استوانه خیلی راحت در کیف دستی بانوان جا می‌شود. پس از اولین اسپری از ۲۱۲ روی پوست و محل نبضتان به‌سرعت بوی پرتقال ماندارین، شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل کاکتوس را استشمام خواهید کرد. این ترکیب گیاهی و مرکباتی شادی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی از گل کاملیا، زنبق، گاردنیا، فریزیا، یاسمین، رز، صدتومانی و زنبق دره ساخته شده‌اند. بوی شیرین این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب مشک و چوب صندل تشکیل می‌شوند. بوی مشک و چوب اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد. خرید عطر کارولینا هررا ۲۱۲ با توجه به حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، بطری زیبا و خوش‌دست، برند شناخته‌شده‌، پخش بو و ماندگاری مناسب و قیمت نه‌چندان بالایش بسیار لذت‌بخش خواهد بود. این عطر را می‌توانید به بانوانی که دوستشان دارید هدیه کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی پرایمر کاشت ناخن آمریکاپیگمنت مدل ACID 30 حجم 30 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مناسب برای
بانوان

تصاویر برای ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل ۲۱۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول