راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه  کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی دستمال مرطوب بیول مدل 2 مجموعه 2 عددی

“>

نقد و بررسی ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

برند «کنزو» (Kenzo) در سال ۲۰۱۳ دو نسخه‌ی محدود مردانه و زنانه از عطر معروف L’Eau Par Kenzo را معرفی کرده است. یکی از این دو عطر برای آقایان ساخته شده و « L’Eau Par Kenzo Colors» نام دارد. لئوپار کنزو کالرز بوی خنک و شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. عطر موردبحث حجمی ۵۰ میلی‌لیتری دارد و برای جابجایی در کیف و جیب کت آقایان بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون L’Eau Par Kenzo Colors توسط عطرساز مشهور و برجسته «Alexandra Kosinski» انجام شده است. بطری این عطر خیلی شیک و مدرن طراحی شده است. روی بطری یک طرح رنگی زیبا دیده می‌شود. اگر کمی بیشتر به این طرح نگاه کنید متوجه عبارت L’Eau Par Kenzo Colors خواهید شد. مایع درون شیشه بی‌رنگ است و حال و هوای خنک عطر را نشان می‌دهد. درپوش بطری با شکل جالب و رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری کردن کنزو L’Eau Par Kenzo Colors روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیمو، تخم گشنیز و زنجبیل خواهید شد. بوی این ترکیب مرکباتی و گیاهی شادی و انرژی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی بوی مریم‌گلی، هل و نعناع را استشمام خواهید کرد. این نت‌های تند و خنک شادی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه و پس از گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک و چوب سدر تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب دوگانه و چوبی تمرکز و تعادل جسمی و روحی را به شما هدیه می‌کند. خرید عطر کنزو L’Eau Par Kenzo Colors با توجه به حجم ۵۰ میلی‌لیتری، پخش بوی مناسب، ماندگاری قابل‌قبول، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی نیم ست زنانه سرهه مدل بلک پین کد 012

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر

مناسب برای
آقایان

تصاویر برای ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت مردانه  کنزو مدل Leau par Colors حجم 50 میلی لیتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت مردانه  کنزو مدل Leau par Colors حجم 50 میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه کنزو مدل Leau par Colors حجم ۵۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول