راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه اسناکرسکون مدل 9437 بسته 5 عددی

“>

نقد و بررسی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

عطرهای چوبی و اسموکی برای آقایان بسیار مناسب هستند. یکی از این عطرها را برند مشهور و ژاپنی «ایسی میاک» (Issey Miyake) طراحی و تولید می‌کند. این ادو تویلت «لو دیسی پور اوم اینتنس» (L’Eau d’Issey Pour Homme Intense) نام دارد. اینتنس بوی تندی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب است. جالب است بدانید که این عطر حجمی ۷۵ میلی‌لیتری دارد و تا مدتی عطر شماره یک شما خواهد بود. طراحی و فرمولاسیون اینتنس توسط عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «ژاک کاوالیه» (Jacques Cavallier) انجام شده است. بطری اینتنس بسیار ساده و در عین حال مدرن طراحی شده است. روی بطری نام L’Eau d’Issey Pour Homme Intense و نشان تجاری ایسی میاک با رنگ مشکی کار دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ مشکی و قد بلندش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری کردن ایسی میاک L’Eau d’Issey Pour Homme Intense روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پرتقال ماندارین، لیمو و نارنج خواهید شد. این نت آغازی مرکباتی و شیرین، شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید بود. نت‌های میانی از ترکیب جوز هندی، گل نیلوفر آبی، دارچین، هل و زعفران ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب گلی و تند طراوت و تازگی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از ترکیب بخار معطر، عنبر، پاپیروس و صمغ بنزوئین تشکیل می‌شوند. بوی این ترکیب پایانی تمرکز و تعادل روحی را به شما هدیه می‌کند. خرید عطر ایسی میاک L’Eau d’Issey Pour Homme Intense با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری مناسب، حجم ۷۵ میلی‌لیتری، بطری زیبا و محکم و قیمت نه‌چندان بالایش برای شما بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. این عطر برای هدیه دادن هم توصیه می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب تحلیل و تشریح کامل مسائل استاتیک اثر جی ال مریام و ال جی کریگ انتشارات علوم پویا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر

مناسب برای
آقایان

تصاویر برای ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل L’Eau d’Issey Pour Homme Intense حجم ۷۵ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاندوم آنجل مد Mix مجموعه 4 عددی