راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی

“>

نقد و بررسی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

عطرهای گلی، شیرین و چوبی همیشه مورد استقبال عموم بوده و هستند. این عطرها معمولا در روزهای بهاری و اوایل تابستان استفاده می‌شوند. برند «ژیوانشی» (Givenchy) در سال ۲۰۱۰ یکی از این عطرها را معرفی کرد. این عطر «پلِی فور هِر» (Play For Her) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرسازهای مشهوری مانند لوکاس سایوزاک (Lucas Sieuzac) و امیلی کوپرمن (Emilie (Beveirre) Coppermann) انجام شده است. کمپین تبلیغاتی پرسروصدای این عطر با حضور «جاستین تیمبرلیک» خواننده، بازیگر و مدل کانادایی فروش این عطر را به رکورد عجیب‌وغریبی رساند. همین نکته شاید بهترین دلیل برای تأکید روی کیفیت و طراحی خوب این عطر باشد. وقتی به بطری این عطر صورتی‌رنگ نگاه کنید، در لحظه‌ی اول آن را با دستگاه‌‌های پخش MP3 اشتباه می‌گیرید. روی بطری، دکمه‌های Play، FFWD و RWD به زیبایی هرچه‌تمام‌تر کار شده تا این بطری تداعی‌کننده‌ی نام Play For Her باشد. دور بطری، نگین‌های ریز و درخشانی حک شده که Play For Her را زیباتر نشان می‌دهند. به‌محض اولین اسپری از Play For Her روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج، فلفل صورتی، هلو و گل نخود خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، شادی و انرژی را به شما هدیه می‌دهد. پس از مدتی نت‌های میانی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب گل ارکیده، آمیریس و ماگنولیا تشکیل‌ شده‌اند. این نت‌های‌ گلی، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت زیادی را به شما منتقل می‌کنند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب مشک، چوب صندل، گیاه پاتچولی، صمغ بنزویین و دانه‌ی تونکا تشکیل‌ شده‌اند. آرامش، تمرکز و تعادل روحی خوبی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت‌ها در شما باقی خواهد ماند. بوی چوب باعث کنترل بیشتر شما بر هیجانات و احساساتتان می‌شود. گیاه پاتچولی که از خانواده‌ی نعناع است و با نام نعناع هندی هم شناخته می‌شود، در آرامش روحی شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. خرید ادو پرفیوم ژیوانشی مدل Play For Her با توجه به بوی ماندگار، بطری جذاب، حجم ۷۵ میلی‌لیتری، برند ارزشمند و قیمت مناسبش، برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار به‌یادماندنی خواهد بود. عطرهای ۷۵ میلی‌لیتری برای مصارف روزانه بسیار مناسب و به‌صرفه هستند. این حجم از عطر برای کسانی که دوست ندارند عطرهای با حجم زیاد مانند ۱۰۰ و ۲۰۰ میلی‌لیتری را با خودشان به همراه داشته باشند مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی چشم بند خواب کاوا ماسک مدل وینی Pooh5

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر

مناسب برای
بانوان

تصاویر برای ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم 75 میلی لیتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم 75 میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Play حجم ۷۵ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول