راهنمای خرید اینترنتی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE

راهنمای  خرید اینترنتی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDEدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, اره برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/اره برقی/

 

نقد و بررسی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE

محصول مورد نظر شما یعنی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE در برند اره برقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اره فارسی بر یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده در صنعت چوب و نجاری است. از این ابزار می‌توان برای برش عرضی انواع پروفیل‌ها و ورق‌های چوبی استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فارسی بر، برش چوب در زاویه‌های دلخواه در حالت عمودی و افقی است. دقت برش زاویه در فارسی بر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کمپانی بوش با بیش از ۱۲۰ سال سابقه درزمینهٔ تولید ابزار آلات و تجهیزات صنعتی، مدل‌های مختلفی از فارسی برهای نجاری قدرتمند و دقیق را به بازار عرضه کرده است.
اره فارسی بر کشویی GCM 12 SDE با تیغه ۳۰۵ میلی‌متری و قابلیت زاویه زنی به چپ و راست در سری محصولات حرفه‌ای (Professional) بوش قرار دارد. موتور قدرتمند ۱۸۰۰ وات این فارسی بر، تیغه برش را در حالت بی‌باری تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه به چرخش در می‌آورد. این دستگاه مجهز به دیمر است و با استفاده از غلتک دیمر می‌توان سرعت موتور را از ۳۱۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تنظیم کرد.
به لطف تیغه ۳۰۵ میلی‌متری در این دستگاه امکان برش الوار تا ضخامت ۱۲۰ میلی‌متر و با وجود سیستم کشویی دوبل، امکان برش تا عرض ۴۰ میلی‌متر فراهم‌شده است. با استفاده از دو صفحه کمکی در دو طرف دستگاه می‌توان طول میز کار را برای برش پروفیل‌های بلندتر افزایش داد.
قابلیت مهم اره فارسی بر کشویی GCM 12 SDE بوش برش مورب در دو طرف هست. با توجه به جایگاه موتور در این دستگاه، امکان زاویه زنی مورب به چپ و راست هم وجود دارد.برای برش دقیق یک سیستم لیزر دومنظوره در این فارسی بر نصب شده است که مسیر خط برش را نمایش می‌دهد. بوش در این ابزار به جمع‌آوری گرد و غبار و ایجاد فضایی تمیز توجه ویژه‌ای داشته است، البته رسیدن به این هدف با نصب مکنده‌های مخصوص امکان‌پذیر است.
در بخش ایمنی فارسی بر GCM 12 SDE هم می‌توان به سیستم حرکت نرم و ترمز الکترونیکی اشاره کرد. همچنین یک قاب محافظ همیشه فضای تیغه را از دسترس اپراتور دور نگه می‌دارد. برای تعویض تیغه این دستگاه نیاز به آچار و ابزار نیست. با وجود سیستم SDS می‌توان تیغه را در سریع‌ترین حالت ممکن و بدون آچار تعویض کرد.
در این فارسی بر مجموعه‌ای از امکانات حرفه‌ای برای یک برش سریع و تمیز گرد هم آمده‌اند. GCM 12 SDE بوش یک انتخاب عالی برای حرفه‌ای پسندها است.

  راهنمای خرید اینترنتی دستمال میکروفایبر Vitnett کد 212786 بسته 5 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE


ویژگی و مشخصات اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE

منبع تغذیه
برق
کیسه براده
دارد
قفل سوییچ
دارد
قابلیت کنترل سرعت
دارد
نوع برش
چرخشی
حفاظ
دارد
قابلیت فارسی بر
دارد
قابلیت برش با زاویه
دارد
جنس تیغه
فولاد

تصاویر برای اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE

برچسب های لازم برای اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE |
خرید اینترنتی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE |
مشخصات و قیمت اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره فارسی بر بوش مدل GCM 12 SDE رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول