راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی

راهنمای  خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سینک ظرفشوییدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشنایی با فنون, اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک و مدل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/آشنایی با فنون/

 

نقد و بررسی اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی

محصول مورد نظر شما یعنی اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی در برند آشنایی با فنون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همیشه داشتن یک سینک ظرفشویی در وسایل بازی کودک کم بوده است که این اسباب بازی ضمن جبران آن حس آشپزی و سپس شستشوی ظرفها را هر دو با هم به کودک دلبندتان میده. این اسباب بازی زیبا مانند یک سینک ظرفشویی واقعی کار می کند! در محفظه زیری آب بریزید و شیر را باز کنید تا با کمک پمپ دستگاه آب وارد شیر شود و کودک همه ظرفها را بشورد . این اسباب بازی دارای ۳۴ قطعه از ظروف آشپزخانه و میوه ,ماهیتابه، قابلمه و … می باشد.به کمک این سینک ظرفشویی ساعت ها سرگرمی را برای کودک خود فراهم کنید و مطمئن باشد بازی با این آشپزخانه کودک موجب تقویت و بهبود مهارت های حرکتی دست و انگشتان کودک و بهبود قوه خلاقیت در او می شود. در این مجموعه یک گاز کوچک هم وجود دارد که با دو باطری کار می کند و دارای دو شعله است. از ویژگی های این گاز آشپزخانه دود کردن است که در واقع بخار آب می باشد. با روشن کردن گاز و ریختن آب در درون مخزن کوچک از سمت قابلمه شروع به بخار کردن می کند. قابلمه بصورت پلاستیک شیشه ای است. از مزیت های این مخزن هدر نرفتن آب می باشد که با چرخش مجددا آب به چرخه باز گشته و احتیاجی به ریختن مجدد آب نیست. کودک با این اسباب بازی از وسایل واقعی که شاید کمی خطرناک باشند دوری می کند مانند سینک ظرفشویی و مواد شیمیایی ظرفشویی و گاز که می تواند ایمنی بیشتری برای کودک داشته باشد. این ست برای بازی های دسته جمعی نیز کاربرد خواهد داشت و می تواند کودکان را در کنار هم نگه دارد تا با یکدیگر بازی کنند غذا درست کنن و ظرف بشویند. در کنار سینک سبد وجود دارد که می توان وسایل شسته شده را درون آن قرار داد. جنس وسایل از پلاستیک با کیفیت است که از مواد اولیه خوب ساخته شده است. تمام مجموعه در یک بسته بندی جعبه ای شکیل قرار دارد. کودک با این اسباب بازی سرگرم خواهد شد و با دوستان خود حس واقعی تری از کار در خانه را تجربه خواهد کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی ست ایفای نقش مدل ملکه زنبورها کد 55s مجموعه 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی


ویژگی و مشخصات اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی

باتری
دارد
نوع باتری
قلمی
قابلیت شستشو
دارد
ابعاد
۵۸۵x385x160 میلی‌متر
وزن
۲۵۰۰ گرم
سایر توضیحات
این اسباب بازی مناسب گروه سنی ۳ تا ۱۳ سال میباشد.
اقلام همراه
شامل ۳۴ قطعه مختلف میباشد.

تصاویر برای اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی

برچسب های لازم برای اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی |
خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی |
مشخصات و قیمت اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سینک ظرفشویی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول