راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985

راهنمای  خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بلندگوی خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سیستم صوتی و تصویری خودرو, لوازم جانبی خودرو | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سیستم صوتی و تصویری خودرو/بلندگوی خودرو/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری وویا مدل پریمیوم مناسب برای گوشی موبایل LG G4

“>

نقد و بررسی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985

محصول مورد نظر شما یعنی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985 در برند بلندگوی خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

معمولا وقتی داخل خودرومان می‌نشینیم، دستگاه پخش‌کننده را روشن می‌کنیم و انتظار داریم صدا یا موسیقی موردعلاقه‌مان را با کیفیتی بشنویم که دلمان می‌خواهد. هر دستگاه پخش‌کننده نیاز به بلندگوهایی دارد تا بتواند به کمک آن‌ها صدا را پخش کند. اما نقش این بلندگوها گاهی از خود پخش‌کننده هم بیشتر می‌شود. دلیل آن‌ هم مشخص است؛ میل به شنیدن صدا با کیفیت بالاتر. اسپیکرها با توان‌های خروجی و اشکال مختلف تولید می‌شوند. بسته به میزان پشتیبانی دستگاه پخش‌کننده خودرو و همچنین سطح صدای دلخواه، می‌توانید اسپیکر موردنظرتان را انتخاب و تهیه کنید. تولیدکنندگان زیادی درزمینه‌ی تولید اسپیکر خودرو فعالیت می‌کنند که «کنوود» (Kenwood) یکی از آن‌ها است. این شرکت مدل‌های مختلف اسپیکر را در اشکال مختلف تولید می‌کند. اسپیکر مدل KFC-PS6985، ازجمله‌ی محصولات شرکت کنوود محسوب می‌شود. این محصول با به شکل بیضی و با سایز ۶ × ۹ اینچ تولید می‌شود. توان خروجی اسمی این مدل ۱۱۵ وات و بیشینه‌ی صدای خروجی‌اش ۶۰۰ وات است. فرکانس پاسخ‌گویی‌اش در بازه‌ی ۶۳ تا ۲۰۰۰۰ هرتزی قرار گرفته و حساسیت آن ۸۸ دسی‌بل است. کنوود در خصوص پخش‌کننده‌های خودرو مدل‌های گوناگونی را به بازار معرفی و عرضه کرده که هر یک قابلیت‌های مختلفی دارند. KFC-PS6985 یکی از محصولات این شرکت به شمار می‌آید که مدلی با سطح صدای متوسط در بین اسپیکرها است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل حروف انگلیسی حرف R

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985


ویژگی و مشخصات اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985

شکل
بیضی
تعداد در هر جعبه
یک جفت

تصاویر برای اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985

برچسب های لازم برای اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985 |
خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985 |
مشخصات و قیمت اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6985 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول