راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995

راهنمای  خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بلندگوی خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سیستم صوتی و تصویری خودرو, لوازم جانبی خودرو | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سیستم صوتی و تصویری خودرو/بلندگوی خودرو/

 

نقد و بررسی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995

محصول مورد نظر شما یعنی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995 در برند بلندگوی خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شنیدن صدایی خوب در خودرو، ازجمله‌ انتظارات ما از یک پخش‌کننده‌ی خودرو است. این صدا باید ازنظر سطح و کیفیت کاملا مطلوب باشد. طبیعتا برای دستیابی به این موارد باید باند یا اسپیکر مناسبی را به دستگاه پخش خودرو متصل کنید. اسپیکرها در اشکال مختلف، بیضی، دایره و … و با توان‌های خروجی مختلف تولید می‌شوند. بسته به میزان پشتیبانی دستگاه پخش‌کننده خودرو و همچنین سطح صدای دلخواه، می‌توانید اسپیکر موردنظرتان را انتخاب و تهیه کنید. تولیدکنندگان زیادی درزمینه‌ی تولید اسپیکر خودرو فعالیت می‌کنند که «کنوود» (Kenwood) یکی از آن‌ها است. این شرکت مدل‌های مختلف اسپیکر را در اشکال مختلف تولید می‌کند. اسپیکر مدل KFC-PS6995، ازجمله‌ی محصولات شرکت کنوود محسوب می‌شود. این محصول با به شکل بیضی و با سایز ۶ × ۹ اینچ تولید می‌شود. توان خروجی اسمی این مدل ۱۲۵ وات بیشینه‌ی صدای خروجی‌اش ۶۵۰ وات است. فرکانس پاسخ‌گویی‌اش در بازه‌ی ۶۵ تا ۲۲۰۰۰ هرتزی قرار گرفته و حساسیت آن ۸۸ دسی‌بل است. کنوود در خصوص پخش‌کننده‌های خودرو مدل‌های گوناگونی را به بازار معرفی و عرضه کرده که هر یک قابلیت‌های مختلفی دارند. KFC-PS6995 یکی از محصولات این شرکت به شمار می‌آید که مدلی با سطح صدای متوسط در بین اسپیکرها است.

  راهنمای خرید اینترنتی آهن ربا مدل N1210 بسته 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995


ویژگی و مشخصات اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995

شکل
بیضی
تعداد در هر جعبه
یک جفت

تصاویر برای اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995

برچسب های لازم برای اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995 |
خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995 |
مشخصات و قیمت اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول