راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975

راهنمای  خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بلندگوی خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سیستم صوتی و تصویری خودرو, لوازم جانبی خودرو | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سیستم صوتی و تصویری خودرو/بلندگوی خودرو/

 

نقد و بررسی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975

محصول مورد نظر شما یعنی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975 در برند بلندگوی خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وقتی از دستگاه پخش خودرو استفاده می‌کنید، حتما مایل هستید تا صدایی دلنیشن را بشنوید. این صدا باید ازنظر سطح و کیفیت کاملا مطلوب باشد. مسلما برای دستیابی به این موارد باید باند یا اسپیکر مناسبی را به دستگاه پخش خودرو متصل کنید. اسپیکرها در اشکال مختلف، بیضی، دایره و … و با توان‌های خروجی مختلف تولید می‌شوند. بسته به میزان پشتیبانی دستگاه پخش‌کننده خودرو و همچنین سطح صدای دلخواه، می‌توانید اسپیکر موردنظرتان را انتخاب و تهیه کنید. تولیدکنندگان بسیار زیادی درزمینه‌ی تولید اسپیکر خودرو فعالیت می‌کنند که «کنوود» (Kenwood) یکی از آن‌ها است. این شرکت مدل‌های مختلف اسپیکر را در اشکال مختلف تولید می‌کند. اسپیکر مدل KFC-PS6975 ، ازجمله‌ی محصولات شرکت کنوود محسوب می‌شود. این محصول با به شکل بیضی و با سایز ۶ × ۹ اینچ تولید می‌شود. توان خروجی نامی این مدل ۱۰۵ وات است و صدای خروجی از آن از سه جهت و با قدرت ۵۵۰ وات خارج می‌شود. در بسته‌بندی این محصول دو عدد از این باند قرارگرفته است.
کنوود یک شرکت تولیدکننده‌ی سیستم‌های پخش خودرو و محصولاتی نظیر پخش‌کننده، اسپیکر (باند)، آمپلی‌فایر و مواردی ازاین‌دست است که محصولاتی با تنوع زیاد و کیفیت مطلوب تولید می‌کند. این شرکت در خصوص پخش‌کننده‌های خودرو مدل‌های گوناگونی را به بازار معرفی و عرضه کرده که هر یک قابلیت‌های مختلفی دارند. KFC-PS6975 یکی از محصولات این شرکت به شمار می‌آید که مدلی با سطح صدای متوسط در بین اسپیکرها است.

  راهنمای خرید اینترنتی هشدار دهنده گاز مونوکسید کربن هیمن مدل HM-722ES-G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975


ویژگی و مشخصات اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975

سایز
۶ × ۹ اینچ
شکل
بیضی
تعداد در هر جعبه
یک جفت

تصاویر برای اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975

برچسب های لازم برای اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975 |
خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975 |
مشخصات و قیمت اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول