راهنمای خرید اینترنتی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10

راهنمای  خرید اینترنتی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, انگشتر مردانه, زیورآلات مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/زیورآلات مردانه/انگشتر مردانه/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی دخترانه کرین مدل 5208046

“>

نقد و بررسی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10

محصول مورد نظر شما یعنی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10 در برند انگشتر مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

استفاده کردن از زیورآلاتی با طرح‌های سنتی ایرانی برای بسیاری از افراد دلنشین است زیرا به‌هنگام استفاده کردن از این‌گونه زیورآلات حسی لذت‌بخش را تجربه خواهند کرد. انگشتر مدل ترکمن تولید شده توسط شرکت «ناردونه» همان‌طور که از نامش مشخص است دارای طرح ترکمن است. این انگشتر پس‌زمینه‌ای تیره دارد که با خطوط زاویه‌دار قرار گرفته روی آن به‌راحتی یادآور طرح ترکمن قرار گرفته روی فرش‌های ایرانی است. حلقه‌ی این انگشتر از دو طرف باز است بنابراین به‌راحتی می‌توان آن را برای انگشت‌هایی در اندازه‌های مختلف استفاده کرد. جنس این انگشتر از برنج است. در ساخت آلیاژ برنج مس و روی به کار می‌رود. روی فلزی با رنگ سفید متمایل به آبی است که در تماس با آب تیره می‌شود. مس فلزی با رنگ متمایل به رنگ قرمز است که میزان انتقال الکتریسته و حرارت بالایی دارد. ترکیب این دو فلز با هم ماده‌ای را می‌سازد که به راحتی شکل می‌گیرد و در ساخت زیورآلات بسیار مناسب است. علیرغم اینکه این انگشتر هیچ‌گونه پلاکی ندارد اما طرح ترکمن قرار گرفته روی آن به اندازه‌ای زیباست که می‌تواند ظاهری دوست‌داشتنی روی انگشت فرد ایجاد کند. طرح و رنگی که برای این انگشتر در نظر گرفته شده است آن را برای استفاده‌ی خانم‌ها مناسب می‌سازد. رنگ این انگشتر به گونه‌ای است که می‌توان آن را با لباس‌هایی با رنگ تیره یا رنگی کاملا متضاد از قبیل سفید هماهنگ کرد. این انگشتر دارای طرح ترکمن، دارای حلقه‌ای با قابلیت تغییر سایز و مناسب برای خانم‌ها است.

  راهنمای خرید اینترنتی استیکر لپ تاپ تُکتم مدل لبخند ژکوند کد 4006 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچ به همراه برچسب حروف فارسی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10


ویژگی و مشخصات انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10

تصاویر برای انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10

برچسب های لازم برای انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10 |
خرید اینترنتی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10 |
مشخصات و قیمت انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر ناردونه مدل ترکمن کد RP10 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول