راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112

راهنمای  خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, انگشتر نقره مردانه, زیورآلات نقره مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/زیورآلات نقره مردانه/انگشتر نقره مردانه/

 

نقد و بررسی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112

محصول مورد نظر شما یعنی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112 در برند انگشتر نقره مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سلیقه آقایان در انتخاب زیور بسیار ساده است و هرچه طراحی ساده‌تر باشد بیشتر با سلیقه‌ی آن‌ها هماهنگ است. انگشتر نقره‌ی مردانه‌ از برند بازرگانی میلادی با عیار ۹۲۵ ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید نقره هم مانند طلا جزو زیورآلات قیمتی محسوب می‌شود و برای افرادی که به زیورآلات نقره‌ای علاقه دارند بسیار مناسب است.
این انگشتر همراه با سنگ عقیق یمنی سفید کهنه حکاکی شده و رکاب بسیارزیبای دست ساز که برای زیبایی بیشتر آن استفاده شده وبابهترین کیفیت واصل میباشد
از دیرباز، قبایل و ملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند و آن را از خود دور نمی کرده اند، عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند. انگشتر عقیق برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید است.امام صادق(ع) درباره انگشتر عقیق فرمودند: هر که انگشتری از عقیق بدست کند پریشان نشود و مادام که با خود دارد اندوهی به او نمی‌ رسد.انگشتر عقیق برای تعالی، شادابی و آرامش روح و همچنین بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است
همچنین رکاب این انگشتر قابلیت تغییر سایز در کلیه ی فروشگاه های جواهری را دارا بوده و مشکلی در سایز کردن وجود ندارداین کالا همراه با باکس بازرگانی میلادی ارسال خواهد شد..

  راهنمای خرید اینترنتی کش پاورباند روگ مدل Ru32

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112


ویژگی و مشخصات انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112

عیار
۹۲۵ عیار
مناسب برای
آقایان
سایز
۱۱
سنگ
دارد
نوع بسته بندی
در دار
جنس بسته بندی
مقوایی

تصاویر برای انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112

برچسب های لازم برای انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112 |
خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112 |
مشخصات و قیمت انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل عقیق یمنی کد AM_1112 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول