راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111

راهنمای  خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, انگشتر نقره مردانه, زیورآلات نقره مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/زیورآلات نقره مردانه/انگشتر نقره مردانه/

 

نقد و بررسی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111

محصول مورد نظر شما یعنی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111 در برند انگشتر نقره مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سلیقه آقایان در انتخاب زیور بسیار ساده است و هرچه طراحی ساده‌تر باشد بیشتر با سلیقه‌ی آن‌ها هماهنگ است. انگشتر نقره‌ی مردانه‌ از برند بازرگانی میلادی با عیار ۹۵۰ ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید نقره هم مانند طلا جزو زیورآلات قیمتی محسوب می‌شود و برای افرادی که به زیورآلات نقره‌ای علاقه دارند بسیار مناسب است.
این انگشتر همراه باسنگ یاقوت کبود و رکاب بسیارزیبای مدرن دست سازکه برای زیبایی بیشتر آن استفاده شده وبابهترین کیفیت واصل میباشد
در باب خواص یاقوت در حدیثی حضرت امام رضا (علیه السلام) آمده است : هر کس انگشتر این گوهر را در دست کند فقیر نمی شود و این از مهم ترین خواص انگشتر یاقوت میباشد.
از خواص انگشتر و گردنبند یاقوت این است که برای بهبود بیماری های شوره سر، آکنه و جوش صورت، غده تیروئید، گرفتگی زبان، افسردگی، سرگیجه، خونریزی های دخلی و خارجی، بیماری های قلب و عروق بسیار مفید و موثر است است و کسانی که دچار این مشکلات هستند میتوانند از این خواص سنگ یاقوت استفاده کنند.
همچنین رکاب این انگشتر قابلیت تغییر سایز در کلیه ی فروشگاه های جواهری را دارا بوده و مشکلی در سایز کردن وجود ندارداین کالا همراه با باکس بازرگانی میلادی ارسال خواهد شد

  راهنمای خرید اینترنتی گردنبند طلا 18 عیار زنانه قیراط کد GH1429

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111


ویژگی و مشخصات انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111

عیار
۹۲۵ عیار
مناسب برای
آقایان
سایز
۱۰.۵
سنگ
دارد
نوع بسته بندی
در دار
جنس بسته بندی
مقوایی

تصاویر برای انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111

برچسب های لازم برای انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111 |
خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111 |
مشخصات و قیمت انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل یاقوت کبود کد AM_1111 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول