راهنمای خرید اینترنتی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باتری استاندارد, باتری و شارژر استاندارد, باتری، شارژر و متعلقات, دوربین, کالای دیجیتال, لوازم جانبی عکاسی و فیلم برداری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/دوربین/لوازم جانبی عکاسی و فیلم برداری/باتری، شارژر و متعلقات/باتری و شارژر استاندارد/باتری استاندارد/

 

نقد و بررسی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی در برند باتری استاندارد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
باتری‌ها یا همان پیل‌های الکترونیکی در دنیای امروزی ما دارای استفاده‌های زیادی هستند و بسیاری از وسایلی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیازمند باتری هستند. باتری « R03» محصول برند «پنانسینگ » (Penonsing) است و در یک پک ۱۶ عددی از نوع قلمی (AA) عرضه می‌شود. ولتاژ این باتری‌ها ۱.۵ ولت است. شارژرها و باتری‌ها ازجمله وسایلی هستند که امروزه خیلی به کار ما می‌آیند. اکثر وسایل ما از لوازم‌خانگی گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، همگی با باتری کار می‌کنند. بعضی از باتری‌ها قابل ‌شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را شارژ و چندین بار از آن‌ها استفاده کرد. بعضی از آن‌ها هم غیرقابل شارژ هستند و پس از مصرف باید کنار گذاشته ‌شوند. باتری‌ها انواع مختلفی دارند؛ از این انواع می‌توان به باتری‌های قلمی، نیم‌قلمی، سکه‌ای و بسیاری دیگر اشاره داشت. در باتری‌ پنانسینگ تکنولوژی «روی-کربن» (Zinc-Carbon) استفاده‌شده است. باتری‌های روی-کربنی جزو باتری‌های خشک هستند که در آن‌ها از دو الکترود روی و کربن استفاده‌شده و در تجهیزات خانگی و لوازم بازی کودکان کاربرد بسیاری دارند. مهم‌ترین و بیشترین کاربرد باتری‌ها در اسباب بازی‌ها، دستگاه‌های کوچک خانگی مانند ریش‌تراش و کنترل تلویزیون است. زباله این نوع باتری‌ها در مقایسه با سایر باتری‌ها، خطر کمتری برای محیط‌‌زیست دارند؛ چون از جیوه‌ کمتری در ساخت آن‌ها استفاده‌شده‌ است. باتری یاد شده دارای ماندگاری طولانی است و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی پیراهن دخترانه کول کلاب مدل CCG1916396

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی


ویژگی و مشخصات باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی

تصاویر برای باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه باتری قلمی  پنانسینگ مدل R03  بسته 16 عددی
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه باتری قلمی  پنانسینگ مدل R03  بسته 16 عددی

برچسب های لازم برای باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی |
خرید اینترنتی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی |
مشخصات و قیمت باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی باتری قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته ۱۶ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول