راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری تانگو مدل DSK3709

راهنمای  خرید اینترنتی بازی فکری تانگو مدل DSK3709دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری تانگو مدل DSK3709 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی فکری, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/بازی فکری/

 

نقد و بررسی بازی فکری تانگو مدل DSK3709

محصول مورد نظر شما یعنی بازی فکری تانگو مدل DSK3709 در برند بازی فکری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بازی فکری تانگو (Tango) یک بازی فکری چینی بر اساس افسانه ی یک مرد کاشی کار است که راه طولانی را برای هدیه دادن یک کاشی ارزشمند به امپراطور طی کرد اما در نزدیکی قصر پادشاهی کاشی از دستش افتاد و به هفت تکه تبدیل شد. مرد کاشی کار که از این موضوع بسیار وحشتزده بود دنبال چاره ای می گشت تا از خشم امپراطور در امان بماند. مدتی تفکر کرد و همان طور که مشغول جمع کردن تکه های کاشی بود آن ها را کنار هم می چید و شکل های مختلفی می ساخت که ناگهان به ذهنش رسید که امپراطور را با این قطعات سرگرم کند.
او وقتی به دربار امپراطور رسید با کنار هم قرار دادن قطعات کاشی شکل های مختلفی ساخت و داستان سفرش را با آن اشکال برای امپراطور تعریف کرد. این هوشمندی نه تنها باعث شد از خشم امپراطور در امان بماند بلکه این قطعات به یکی از معروفترین بازی های معمایی دنیا تبدیل شدند.
این بازی تانگو (تنگرام) اواخر قرن نوزدهم با کشتی به اروپا راه یافت و بعد از جنگ جهانی اول به شهرت و محبوبیت جهانی رسید. یک روانشناس چینی تنگرام را اولین تست روانشناسی در جهان نامیده است هرچند که این وسیله برای بازی ساخته شده است نه برای تجزیه و تحلیل.

  راهنمای خرید اینترنتی قطار بازی مدل ترن 1960 کد 0004

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری تانگو مدل DSK3709


ویژگی و مشخصات بازی فکری تانگو مدل DSK3709

تصاویر برای بازی فکری تانگو مدل DSK3709

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری تانگو مدل DSK3709
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری تانگو مدل DSK3709

برچسب های لازم برای بازی فکری تانگو مدل DSK3709

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری تانگو مدل DSK3709 |
خرید اینترنتی بازی فکری تانگو مدل DSK3709 |
مشخصات و قیمت بازی فکری تانگو مدل DSK3709 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری تانگو مدل DSK3709 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول