راهنمای خرید اینترنتی بازی منچ و مارپله

راهنمای  خرید اینترنتی بازی منچ و مارپلهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی منچ و مارپله توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی فکری, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/بازی فکری/

 

نقد و بررسی بازی منچ و مارپله

محصول مورد نظر شما یعنی بازی منچ و مارپله در برند بازی فکری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اغلب کودکان و حتی بزرگسالان به باز‌ی‌های فکری و سرگرم کننده مثل منچ و شطرنج علاقه دارند و این بازی‌ها را در خانه با افراد خانواده یا در جمع دوستان انجام می‌دهند. بازی‌هایی که به تقویت حافظه و هوش کمک بسیار زیادی می‌کنند. حال اگر این بازی‌ها مخصوص کودکان طراحی شده باشد می‌تواند به پرورش استعدادها و تقویت ذهن آن‌ها کمک زیادی ‌کند.
بازی منچ یک بازی آلمانی است که در سال ۱۹۰۷ میلادی توسط یکی از اهالی شهر مونیخ اختراع شد. این بازی برای بسیاری از افراد یادآور خاطرات دوران کودکی است و می‌توان لذت باهم بودن را به‌وسیله این بازی چشید. بازی منچ طبق قوانین خاصی انجام می‌شود و یکی از ویژگی‌های این بازی ایجاد حس هیجان و تقویت قدرت تجزیه و تحلیل است. در این مجموعه از یک روی صفحه بازی به ابعاد ۴۸×۳۴.۵ سانتی‌متر که مخصوص منچ است، چهار دسته مهره چهارتایی در چهار رنگ و یک عدد تاس برای بازی استفاده می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مدل پیکاپ تویوتا دو کابین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی منچ و مارپله


ویژگی و مشخصات بازی منچ و مارپله

تصاویر برای بازی منچ و مارپله

برچسب های لازم برای بازی منچ و مارپله

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی منچ و مارپله |
خرید اینترنتی بازی منچ و مارپله |
مشخصات و قیمت بازی منچ و مارپله |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی منچ و مارپله رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول