راهنمای خرید اینترنتی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی

راهنمای  خرید اینترنتی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سایر لوازم خودرو, لوازم جانبی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سایر لوازم خودرو/

 

نقد و بررسی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی

محصول مورد نظر شما یعنی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی در برند سایر لوازم خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بوق شورلتی مونت کارلو رادیانت ۱۲ ولت با رله ۵ پین با پرتاب صدای قوی و محصولی با کیفیت می باشد که دارای گواهی استاندارد متعدد از اروپا می باشد.
انواع بوق های رادیانت از کارخانه روتس واقع در تامیل نادو، هندوستان که معمولاً سخت کار و بادوام و با عمر طولانی هستند و تآمین کننده کارخانه بوش آلمان تحت لیسانس بوش و تویوتا و … تهیه می گردند.
بعلّت مصرف بالای بوق در هندوستان، و رقابت حاکم ناگزیر از تولید محصولی با کیفیّت دارای استاندارد هندوستان هستند. چون به برخی از کارخانه های تولید کننده خودرو عرضه مینمایند، ناگزیر از تولید مطابق استاندارد های DIN اروپا و‌استانداردهای آن خودرو خاصّ هستند. دوام و طول عمر اغلب بوق‌ها به بیش از دو برابر استاندارد های اروپا هم میرسند .
برای تولید محصولاتی که قادر به پاس نمودن استاندارد های اروپا باشد می بایست از مواد اوّلیّه مطابق استاندارد استفاده نمایند، که قیمتی گرانتر از مواد اوّلیّه کیفیّت نرمال دارند.
وجه تمایز بوق‌های روتس هندوستان نسبت به سایر بوق‌ها بهره مندی از موادّ اوّلیّه عالی و مونتاژ بنحو نیمه اتوماتیک کاملاً بطرق علمی و تجربی با عملکرد و دوام بیشتر از حدود استاندارد است.تنوع مدلها و فرکانسهای و سایز های مختلف بوق ها نیاز ها و سلیقه های مختلف را پاسخ میدهد

  راهنمای خرید اینترنتی پرلیت دانه متوسط پگاه مدل PM20 حجم 20 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی


ویژگی و مشخصات بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی

تصاویر برای بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی

برچسب های لازم برای بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی |
خرید اینترنتی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی |
مشخصات و قیمت بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بوق رادیانت مدل MR.608  بسته دو عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول