راهنمای خرید اینترنتی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو صنایع دستی, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/تابلو صنایع دستی/

 

نقد و بررسی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲ در برند تابلو صنایع دستی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این تابلوی نفیس و ماندگار از صنایع دستی ایرانی با محتوایی ارزشمند فرازی از متن حدیث کساء حدیثی در فضیلت پیامبر اکرم (ص) ، امام علی(ع)، فاطمه(س)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) که به پنج تن آل عبا شهرت یافته‌اند.
فَقالَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ یا مَلاَّئِکَتى وَیا سُکّانَ سَمواتى اِنّى ما خَلَقْتُ سَماَّءً مَبْنِیَّهً وَلا اَرْضاً مَدْحِیَّهً وَلا قَمَراً مُنیراً وَلا شَمْساً مُضِیَّئَهً وَلا فَلَکاً یَدُورُ وَلا بَحْراً یَجْرى وَلا فُلْکاً یَسْرى اِلاّ فى مَحَبَّهِ هؤُلاَّءِ الْخَمْسَهِ الَّذینَ هُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ
پس خدای عزوجل فرمود: ای فرشتگان من و ای ساکنان آسمان‌هایم براستی که من نیافریدم آسمان بنا شده و نه زمین گسترده و نه ماه تابان و نه مهر درخشان و نه فلک چرخان و نه دریای روان و نه کشتی در جریان را مگر به خاطر دوستی این پنج تن اینان که در زیر کسایند
این تابلو کتیبه تمام نقوش آن برجسته بوده و همه مراحل آن به ویژه رنگ آمیزی آن توسط دست انجام شده و پس از لعابدیده شدن در قابی با حفاظ شیشه قرار می‌گیرد. برای این تابلو جعبه مقوایی مقاوم در حمل و نقل به شکل ساک دستی با طرح‌ سنتی و عنوان تجلی معارف اسلامی در هنر دست ایرانی به صورت چاپ دستی سیلک اسکرین تهیه شده که بدون نیاز به خرید جعبه یا کاغذ کادو می‌توانید بسته‌ای زیبا و جذاب را هدیه دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲


ویژگی و مشخصات تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲

تصاویر برای تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲

برچسب های لازم برای تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲ |
خرید اینترنتی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲ |
مشخصات و قیمت تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو برجسته لوح هنر طرح حدیث کساء کد ۱۹۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول