راهنمای خرید اینترنتی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو شاسی, خانه و آشپزخانه, دکوراتیو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/تابلو شاسی/

 

نقد و بررسی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی در برند تابلو شاسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این محصول، با طرح بسیار با کیفیت و زیبا، مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل شما می‌باشد. شاسی این محصول از جنس فوم با ضخامت ۱۰ میلیمتر بوده و بسیار با کیفیت می‌باشد. مزیت فوم برد، نسبت به شاسی های MDF این است که فوم برد، بعلت جنس یونولیت فشرده شده ای که دارد، بسیار سبک بوده و در حمل و نقل و همچنین نصب تابلو به دیوار، بسیار کارامدتر از شاسی های چوبی می‌باشد. علاوه بر این، استفاده از فوم برد بعنوان شاسی، بسیار مقرون بصرفه بوده و قیمت نهایی تابلو را کاهش می‌دهد. کاغذ استفاده شده در این محصول، از نوع کوتد ۱۸۰ گرمی بوده که جزو کاغذ (یا مقوا)‌های ضخیم است که هنگام چاپ، رنگ بخوبی روی آن می‌نشیند؛ در نتیجه کیفیت چاپ، بسیار بالاست. همچنین کیفیت (رزولوشن) تصاویر انتخابی، بسیار بالاست؛ که در افزایش جذابیت کار، سهم بسزایی دارد. با توجه به این مهم که در این محصول، یک لایه لمینت با کیفیت، سطح کار را پوشانده است؛ این محصول قابل شستشو بوده (می‌توانید با کمک پارچه نم‌دار، قطعات تابلو را تمیز نمایید) و همچنین در برابر خط و خش و عوامل محیطی همچون: رطوبت، نور خورشید و… بسیار مقاوم است و ماندگاری طولانی مدت دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی تاج تولد مدل مک کویین مجموعه 6 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی


ویژگی و مشخصات تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی

تعداد تکه
۳ تکه
جنس
پلاستیک
حالت استفاده
آویز

تصاویر برای تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی

برچسب های لازم برای تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی |
خرید اینترنتی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی |
مشخصات و قیمت تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو شاسی مدل دریای نفرین شده کد RA35-0095 مجموعه ۳ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول