راهنمای خرید اینترنتی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو صنایع دستی, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/تابلو صنایع دستی/

 

نقد و بررسی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168 در برند تابلو صنایع دستی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
زرکات گلد تولید کننده انواع تابلو با ورق روکش طلای ۲۴ عیار میباشد. این محصول ساخته شده از قاب پی وی سی مشکی رنگ و بصورت مربع میباشد. ساخت تابلوهای ورق طلا یکی از زیباترین هنرها و صنایع‌دستی ایران به حساب می‌آید. ابعاد تابلوی طرح شیر به ۳۰x30x7 سانتی‌متر می‌رسد و تمامی طرح‌های این تابلو با دقت و ظرافت خاصی تولید شده است که این موضوع ارزش آن را دو چندان کرده است.این محصول به همراه جعبه چوبی شکیل ارائه میشود که زیبایی آن را دو چندان کرده است.
متولد ماه تیر دارای هوش و ذکاوت و قدرت تحمل بالاست و پر انرژی و درونگرا بشمار می‌رود. او فردی سخت‌گیر و محافظه‌کار به شمار می‌آید. از ویژگی خوبش هم این است که شدیدا به تعهدات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی متعصب و پایبند است.
متولدین ماه تیر، افرادی فداکار هستند که همیشه سعی می‌کنند در حل مشکلات دیگران در نقش مشاور و مددکار ظاهر شوند.
تحت هیچ شرایطی فرد متولد تیرماه را دست نیندازید زیرا این فرد برای یافتن و رسیدن به خواسته‌های خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقت و ابدی است.
متولد ماه تیر از اینکه ساعت‌های طولانی را با همسر یا عزیزان خود در محیطی صمیمی و گرم سپری کند، لذت می‌برد. او عاشق خانه و خانواده است و تقریبا تمامی تاریخ‌های مهم زندگی اطرافیانش همچون مثل سالگرد تولد، ازدواج یا اولین روز آشنایی را به یاد دارد و برای چنین روزهایی هدایایی هم تهیه می‌کند.
تیر ماهی‌ها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل دوستان خود قرار بگیرند. بنابراین عشق خالص خود را از آنها دریغ نکنید. شاید این طور به نظر برسد که یک متولد ماه تیر حتی برای لحظه‌ای هم طرف مقابل را تنها نمی‌گذارد و حضورش گاهی زیاد از حد است. اما واقعیت این است که این افراد دوست دارند خیلی زود خود را وارد خانواده کنند و بدین واسطه، جایگاهشان را محکم کنند. بیش از اندازه هم حساس و بی‌ثبات هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی پوشه اونیکس کد 6

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168


ویژگی و مشخصات تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168

نوع کاربرد
دیواری
جنس
پی‌وی‌سی
جنس قاب
PVC

تصاویر برای تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168

برچسب های لازم برای تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168 |
خرید اینترنتی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168 |
مشخصات و قیمت تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو طلاکوب زرکات طرح ماه تولد تیر ماه مدل F168 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول