راهنمای خرید اینترنتی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو صنایع دستی, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/تابلو صنایع دستی/

 

نقد و بررسی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032 در برند تابلو صنایع دستی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«باغ عدن» نام این اثر نگارگری ایرانی و یا مینیاتور به سبک مدرن می‌باشد. خلق این اثر توسط هنرمند جوان، «فائزه شرفایی» زاده شهر تاریخی کرمان، صورت گرفته است. برند ماهوت آرت (MAHOOT ART) زیر شاخه‌ برند ماهوت در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در حوزه‌ هنر و با دغدغه‌ای مهم آغاز کرده است. آثار نقاشی ایرانی و یا همان مینیاتور معروفِ جهان، قرن‎هاست که تقریبا به دست فراموشی سپرده شده و اگر هم خوش‌بینانه نگاه کنیم، رشدی در خور این هنر فاخر نداشته است. حال این جوانان نگارگر آمده‌اند تا اوضاع را تغییر دهند. رعایت اصول طراحی ساده گرا (Minimal Design)، توجه به نیاز بصری در دنیای مدرن کنونی. تلاش برای ایجاد ارتباط مابین فضای کلاسیک نگارگری و ذائقه امروزی، هدف اصلی هنرمندان برند ماهوت آرت می‌باشد. در تمامی جزئیات خلق این اثر هنری، دقتی عمیق بکار رفته است. با نگاهی نزدیک به این اثر، روزها و هفته‌ها تلاش هنرمند برای ایجاد ظریف‌ترین جزئیات و خطوطی مثال زدنی مشهود است. همچنین قاب این اثر با بهترین چوب نراد روسی و به دست نجار ماهر قاب ساز، استاد توکلی در شهر تاریخی کرمان تولید شده است. خود اثر نیز با بهترین رنگ‌های طبیعی و گواش نقاشی شده است تا اثری ماندگار برای دهه‌ها به همراه شما و یا شخص عزیزی که این اثر فاخر را به او پیشکش می‌کنید باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی جامدادی رومیزی مدل FROG 104

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032


ویژگی و مشخصات تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032

نوع کاربرد
دیواری
شکل قاب
مستطیل

تصاویر برای تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032

برچسب های لازم برای تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032 |
خرید اینترنتی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032 |
مشخصات و قیمت تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Sarv-e-Bon کد S032 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول