راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین مدل kangoro

راهنمای  خرید اینترنتی ترامپولین مدل kangoroدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین مدل kangoro توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی ترامپولین مدل kangoro

محصول مورد نظر شما یعنی ترامپولین مدل kangoro در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ترامپولین دارای یک توری محافظ مستحکم و بادوام می باشد که امنیت و محافظت بسیار خوبی برای بازی و ورزش کودکان فراهم می آورد. از جمله ویژگی های این محافظ، دوام، کیفیت و سادگی فرایند نصب و یا جمع کردن آن است. در ترامپولین ، از کش های بانجی بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده است. این ترامپولین از نوع کش منقطع است که در مقایسه با ترامپولین های کش یکسره از تحمل وزن بسیار بالاتری (تا ۱۸۰ کیلوگرم) برخوردار است. به منظور ایجاد امنیت بالاتر، کش ها توسط یک لایه فومی از جنس پلی اتیلن پوشانده شده است. کفی این ترامپولین از جنس پلی پروپیلن می باشد که یک فراورده پلاستیکی ضد خش بسیار با دوام و منحصر به فرد است. کفی پلی پروپیلن تحمل وزن بسیار بالایی دارد و به علت طبیعت منعطف بودن آن کمترین فشار ممکن را به مفاصل وارد می نماید. ساختار هندسی این ترامپولین، مرکز ثقل آن و همچنین وجود کفشک های لاستیکی تعبیه شده بر روی پایه های آن مانع از انتقال هر گونه صدا و لرزش به طبقات پایین گردیده و در نتیجه آن را برای استفاده در آپارتمان ها ایده آل می سازد. علاوه بر آن، پایه های ترامپولین به صورت پیچی طراحی شده است و در موارد عدم استفاده می توان به راحتی این پایه ها را جداسازی نموده و فضای اشغالی توسط ترامپولین را به حداقل مقدار ممکن رساند و آن را به راحتی حمل و جا به جا نمود.

  راهنمای خرید اینترنتی توپ بدمینتون شاتل کوک کد 01 بسته 12 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترامپولین مدل kangoro


ویژگی و مشخصات ترامپولین مدل kangoro

تصاویر برای ترامپولین مدل kangoro

برچسب های لازم برای ترامپولین مدل kangoro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترامپولین مدل kangoro |
خرید اینترنتی ترامپولین مدل kangoro |
مشخصات و قیمت ترامپولین مدل kangoro |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین مدل kangoro رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول