راهنمای خرید اینترنتی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تشک, خانه و آشپزخانه, خواب, خواب و حمام | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/خواب/تشک/

 

نقد و بررسی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر در برند تشک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
‎فقط یک خواب راحت شبانه می‌تواند خستگی یک روز طولانی را از بدن ما بیرون کند. تشک راحت و مناسب قطعا در راحتی خواب ما بی تاثیر نیست. پس باید قبل از خرید تشک، مطمئن باشیم که چه نوع تشکی برای ما مناسب است. فاکتورهایی که باید هنگام خرید تشک به آن توجه کرد راحتی، مدل و اندازه تخت‌خواب شماست. گفتنی است که راحتی تشک از زیبایی و طرح آن بسیار مهم‌تر است. پس تشکی را انتخاب کنید که در مرحله اول راحتی و خواب راحت شما را تضمین می‌کند. تشک طبی فنری مدل آسیا۳یکی از ایده‌آل‌ترین محصولات شرکت رویال آسیا است که با بهره‌گیری از دانش روز دنیا ساخته شده است. ساختار این تشک با رعایت تمام استانداردهای پزشکی و ارتوپدی بین‌المللی طراحی شده است. این تشک با ایجاد حس بی‌وزنی و دفع فشارهای وارده به ستون فقرات شرایطی را فراهم می‌کند تا بیشترین لذت را از خواب خود ببرید. پارچه رویه این محصول از جنس گردبافت است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است این تشک برای تخت‌خواب‌های استاندارد که دونفره که ابعاد تشک آن‌ها باید۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متری مناسب بوده و همچنین ارتفاع این تشک برابربا۲۵سانتی‌متر است.
‎تشک استاندارد و با کیفیت
‎انتخاب یک تشک مناسب برای خوابیدن اهمیت بسیار زیادی دارد. مناسب بودن تخت و تشک موجب می‌شود تا خواب آرام و لذت‌بخشی را تجربه کنید و پس از بیدار شدن دچار دردهای عضلانی و استخوانی نشوید. نوع طراحی تشک کمک می‌کند تا ستون فقرات فرد در حالت مناسبی قرار گرفته و فشار به خوبی روی بدن تقسیم شود؛ در نتیجه در اثر نیروی وزن، بدن دچار آسیب و درد عضلانی نخواهد شد. در محصول فوق تمامی فاکتورهایی که برای یک تشک مناسب مورد نیاز است مدنظر قرار داده شده و این محصول از استانداردهای لازم برخوردار است. این محصول را شرکت رویال آسیا تولید کرده و تلاش نموده تا کاربران بتوانند با در اختیار داشتن این مجموعه‌ی تخت و تشک، خواب راحتی داشته باشند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام خرید یک تشک حتما باید به ابعاد آن توجه داشته باشید که مناسب با ابعاد تخت‌خواب شما باشد. طول و عرض این تشک۱۶۰× ۲۰۰ سانتی‌متر است. گفتنی است که این سایز یک سایز کاملا استاندارد برای یک تشک دونفره است. فنر متراکم این تشک از فرسودگی زودهنگام آن جلوگیری می‌کند، این تشک دارای ۱۰ ضربه گیر و تقویت کننده می باشد

  راهنمای خرید اینترنتی قالب کیک سیلیکونی 6 پارچه پدرینی سری دلچی سایز کوچک کد 03GD307

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر


ویژگی و مشخصات تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

اندازه تشک
دو نفره
قابلیت شستشو
ندارد

تصاویر برای تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

برچسب های لازم برای تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر |
خرید اینترنتی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر |
مشخصات و قیمت تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تشک رویال آسیا مدل آسیا کد ۰۳ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول