راهنمای خرید اینترنتی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801

راهنمای  خرید اینترنتی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی, لوازم جانبی کمپرسور هوا | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی/لوازم جانبی کمپرسور هوا/

 

نقد و بررسی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801

محصول مورد نظر شما یعنی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801 در برند لوازم جانبی کمپرسور هوا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دل «RH-6801»توسط شرکت «رونیکس» (Ronix) به بازار عرضه می‌شود. این محصول یک تفنگی به همراه گیج فشار است که در کنار کمپرسور باد به کار می‌آید. گیج فشار و شلنگ ابزار باعث می‌شود تا کاربر بتواند فشار باد را کنترل کرده و به میزان صحیح لاستیک یا شی مورد نظر را باد کند. به کمک گیج این محصول می‌توانید میزان فشار هوا را براساس چهار واحد مختلف فشار در مسیر کنترل کنید؛ یعنی گیج نصب‌شده روی تفنگی مدل RH-6801 براساس چهار واحد کیلو پاسکال، بار، کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و PSI درجه‌بندی شده است. البته حداکثر میزان فشار قابل‌نمایش با این گیج، ۲۲۰ پاسکال (معادل ۱۵ بار) است. از تفنگی باد برای بادکردن، تمیزکردن، شست‌وشو با هوا و خشک‌کردن اجسام مختلف استفاده می‌کنند. نوع اتصال و خروجی تفنگی‌های باد با هم متفاوت هستند. شرکت نووا ازجمله‌ عرضه‌کنندگان مطرح داخلی در زمینه‌ی انواع ابزارهای دستی، بادی و برقی است. این شرکت با معرفی محصولاتی قابل‌قبول از نظر سطح کیفیت و ‌به‌صرفه از لحاظ قیمت، جایگاه مناسبی در بازار ایران کسب کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب بدنه خودرو مارکت میکس طرح Air Force کد 1134MMIX

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801


ویژگی و مشخصات تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801

تصاویر برای تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801

برچسب های لازم برای تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801 |
خرید اینترنتی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801 |
مشخصات و قیمت تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل TPRH-6801 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول