راهنمای خرید اینترنتی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰

راهنمای  خرید اینترنتی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پارچ و بطری, پارچ، بطری و لیوان, خانه و آشپزخانه, سرو و پذیرایی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/سرو و پذیرایی/پارچ، بطری و لیوان/پارچ و بطری/

 

نقد و بررسی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰

محصول مورد نظر شما یعنی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰ در برند پارچ و بطری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گروه «شیشه‌جام» (Şişecam) در سال ۱۹۳۵ میلادی در ترکیه تاسیس شد. در بدو تاسیس، این شرکت شیشه‌های سودالایم را به صورت دست‌ساز و با برند «پاشا‌باغچه» (Paşabahçe) تولید می‌کرد؛ شیشه‌هایی که هنوز هم پرکاربردترین شیشه‌ی مصرفی در جهان هستند. چند سال بعد و در سال ۱۹۵۵، شیشه جام به جای تولید دست‌ساز محصولات‌ش به روش تولید دسته‌ای روی آورد؛ روشی که تنوع، کیفیت و سرعت در آن حرف اول را می‌زند. این روش تا امروز به همان حالت دنبال می‌شود.
در سال ۱۹۷۴، شرکت شیشه‌جام در کنار شیشه‌ی سودالایم، از شیشه‌های مقاوم در برابر حرارت هم استفاده کرد؛ البته با برندی دیگر. البته پیش از این تاریخ بود که اولین قدم در راه جهانی‌ شدن پاشا‌باغچه انجام شد و اولین محموله‌ی صادراتی این برند به خارج از ترکیه فرستاده شد؛ سال ۱۹۶۱ میلادی. این قدم باعث شد تا شرکت هر روز رشد بیشتری داشته باشد و با افزایش تقاضای جهانی رو به رو شود. این چالش جدید باعث شد تا شرکت روز به روز گسترش پیدا کند و امروز به جایگاهی برسد که محصولات خود را به ۱۴۰ کشور دنیا صادر کند. این حجم عظیم از محصولات در پنج سایت تولیدی تولید می‌شود که در ترکیه، بلغارستان و روسیه قرار گرفته‌اند. بدون شک، چنین پیشرفتی در صنعت شیشه نتیجه‌ی کیفیت عالی محصولات شیشه‌جام است.

  راهنمای خرید اینترنتی مژه مصنوعی ناوینا مدل D10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰


ویژگی و مشخصات تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰

تصاویر برای تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تنگ پاشاباغچه کد 16670

برچسب های لازم برای تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰ |
خرید اینترنتی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰ |
مشخصات و قیمت تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تنگ پاشاباغچه کد ۱۶۶۷۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول