راهنمای خرید اینترنتی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7

راهنمای  خرید اینترنتی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

توپ, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/توپ/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کش مینی لوپ روگ کد 745900365

“>

نقد و بررسی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7

محصول مورد نظر شما یعنی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 در برند توپ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

توپ‌های بسکتبال سایزهای متفاوتی دارند. توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 از سری توپ‌های سایز ۷ است. این توپ برای افراد غیرحرفه‌ای و برای استفاده در سالن‌ها و فضای باز طراحی شده است. جنس رویه‌ی این توپ از لاستیک است که دوام آن را بالا برده و در برابر سایش و اصطکاک مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. محیط این توپ بین ۷۴۹ تا ۷۸۰ میلی متر است. این توپ می‌تواند فشار هوایی را برابر با ۱۰ بار دریافت کند. رنگ این توپ درست مانند توپ‌های کلاسیک بسکتبال نارنجی تیره است که لوگوی برند بتا با رنگ مشکی بر روی این توپ نقش بسته و ظاهری زیبا و حرفه‌ای به این توپ داده است. در کنار این توپ تور حمل توپ نیز قرار داده شده است تا در حمل توپ به شما کمک کند.
بسکتبال ورزشی گروهی است که در جریان آن بازیکنان تلاش می‌کنند توپ را داخل حلقه بیندازند و امتیاز کسب کنند. زادگاه ‌بسکتبال کشور آمریکا است. جایی که هم ‌اکنون هم به این ورزش حرفه‌ای‌تر از هر نقطه‌ی دیگر در جهان نگاه می‌شود. مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا موسوم به NBA هم بالاترین سطح این رویداد ورزشی در جهان محسوب می‌شود. بسکتبال جزو ده ورزش محبوب دنیا به شمار می‌رود. برای انجام بازی بسکتبال یک زمین، دو سبد در دو طرف زمین، ۵ بازیکن در هر تیم و یک توپ نیاز است. توپی که طبق قوانین بسکتبال باید شرایط‌ خاصی داشته باشد. توپ PBR از سری توپ‌های بسکتبال شرکت ایرانی بتا است. بتا تولید کننده توپ‌های ورزشی است که حدود سه سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 می‌تواند یک توپ بسکتبال مخصوص بازی‌های غیرحرفه‌ای را با سایز ۷ در اختیار شما قرار دهد.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب گرامر انگلیسی همراه با تمرین و آزمون اثر حمیدرضا بلوچ انتشارات راه معاصر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ بسکتبال بتا مدل PBR7


ویژگی و مشخصات توپ بسکتبال بتا مدل PBR7

تصاویر برای توپ بسکتبال بتا مدل PBR7

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ بسکتبال بتا مدل PBR7

برچسب های لازم برای توپ بسکتبال بتا مدل PBR7

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 |
خرید اینترنتی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 |
مشخصات و قیمت توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ بسکتبال بتا مدل PBR7 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول