راهنمای خرید اینترنتی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800

راهنمای  خرید اینترنتی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

توپ, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/توپ/

 

نقد و بررسی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800

محصول مورد نظر شما یعنی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 در برند توپ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 جدیدترین فن آوری های استفاده شده در ساخت توپ های بسکتبال به کار رفته است. سطح این توپ از ۱۲ پنل صد درصد چرم اصل تولید شده و بندهای بین پنل ها از نایلون مقاوم می باشد. ویژگی Dual-Cushion کاهش زمان بازگشت توپ در حین دریبل با حفظ سرعت یک توپ حرفه ای در آن به کار رفته است. درزهای روی توپ با اقزایش میزان سطح تماس دست و توپ هنگام دریبل زدن و یا پرتابها، کنترل عالی برای بازیکن ایجاد می کند. استفاده از تکنولوژی های Flat-Pebble Surface و Full-Flat در تولید این توپ احساس جدیدی به بازی بسکتبال بخشیده و در نتیجه بازیکن را قادر می سازد تا به اوج پتانسیل خود برسد. شکل دانه های برجسته بر روی توپ BG3800 دارای الگوی یکنواخت جهت افزایش سطح تماس دست و نیز پایداری در دریبل زدن و کنترل توپ می باشد. کنتراست رنگی بندهای مشکی و بژ بین پنل های این توپ جلوه ای شگفت انگیز به آن داده و تمرکز هر بازیکن را به صورت واضح حتی از فاصله دور جلب می کند. توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 تایید شده فیبا بوده و با توجه به کیفیت و طراحی ساخت بالایی که دارد در مسابقات رسمی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کلاه شنا نابایجی کد 63163

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800


ویژگی و مشخصات توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800

تصاویر برای توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800

برچسب های لازم برای توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 |
خرید اینترنتی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 |
مشخصات و قیمت توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول