راهنمای خرید اینترنتی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701

راهنمای  خرید اینترنتی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701

محصول مورد نظر شما یعنی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701 در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پاور بال درواقع یک ژیروسکوپ می باشد که می توان با چرخاندن دست سرعت ان را تا ۲۱۰۰۰ دور در دقیقه افزایش داد. ایده پاوربال اولین بار توسط ناسا مطرح شد. ناسا برای اینکه بتواند عضلات فضانوردان خود را در جاذبه صفر درجه تقویت کند این دستگاه را تولید کرد. این دستگاه گوی مانند احتیاج به هیچگونه انرژی برای شارژ شدن ندارد و تنها با چرخاندن دست، سرعت روتور (چرخانه) موجود در آن زیاد می شود. پس از اینکه ناسا این محصول را تأیید کرد شرکت های بسیار دیگری نیز این دستگاه را تولید کردند و آن را برای توان بخشی آسیب های عصبی، رگ به رگ شدن و تقویت مچ روانه بازار کردند.
پاوربال Yunmai همیار سلامتی شما
این دستگاه با توجه به کارایی خود می تواند برای ورزشکاران حرفه ای، کسانی که بسیار طولانی مدت از کامپیوتر استفاده می کنند و یا رانندگان نیز بسیار مفید باشد. همانطور که در بالا اشاره کریدم در درون پاوربال یک روتور قرار گرفته که در محور خود می چرخد و در برابر چرخش مچ دست کاربر مقاومت ایجاد می کند. این مقاومتی که توسط روتور ایجاد می شود با دقت ژیروسکوپی است و هر چه سرعت چرخش روتور سریع تر شود مقاومت ایجاد شده در برابر حرکت دست بیشتر می شود.
محفظه بیرونی پاور بال Yunmai از پلی کربنات ساخته شده و هسته آن از الیاژ آبکاری شده آلومینیوم می باشد. طراحی پاوربال Yunmai به گونه است که بدنه این وسیله بسیار محکم می باشد و احتمال شکستن آن بسیار پایین می باشد. همچنین شرکت برای افزایش جذابیت این محصول در آن از تعدادی چراغ استفاده کرده است که در هنگام چرخاندن دستگاه روشن می شوند. شرکت شیائومی این محصول را در ۳ رنگ مشکی، آبی و قرمز تولید و روانه بازار کرده است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از رنگ های پاوربال Yunmai را تهیه کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه گرلن Idylle حجم 100ml

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701


ویژگی و مشخصات توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701

تصاویر برای توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701

برچسب های لازم برای توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701 |
خرید اینترنتی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701 |
مشخصات و قیمت توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ تقویت مچ یونمای مدل Z701 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول