راهنمای خرید اینترنتی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ

راهنمای  خرید اینترنتی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, جعبه و کیف ابزار, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, نظم دهنده ابزار | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/نظم دهنده ابزار/جعبه و کیف ابزار/

 

نقد و بررسی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ

محصول مورد نظر شما یعنی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ در برند جعبه و کیف ابزار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تهیه یک جعبه‌ابزار یا کیف ابزار برای کسانی که همیشه به صحت، سلامت و عمر ابزارهای در اختیار خود اهمیت می‌دهند، موردی لازم و ضروری به شمار می‌رود. این جعبه‌ابزار باید دارای خصوصیاتی باشد تا بتواند نگاه و توجه مشتری را به خود جلب نماید. در نگاه اول، برای خرید یک جعبه‌ابزار فیزیک ظاهری آن مورد توجه قرار می‌گیرد که باید دارای ظاهری شکیل و سالم باشد. به‌ویژه در مدل‌های پلاستیکی این کالا، نباید خوردگی و یا زائده‌ای مشاهده شود. پس از شکل ظاهری استحکام جعبه یا کیف، وزن و میزان ظرفیت آن (کیلوگرم) مدنظر قرار می‌گیرد. کیف‌های ابزار وزن قابل‌توجهی ندارند اما در خصوص جعبه‌ابزارها باید وزنشان موردبررسی قرار گیرد. هرقدر وزن جعبه‌ابزار کمتر و استحکام آن بیشتر باشد، میزان توجه مشتری را بیشتر به خود جلب می‌کند. در مورد کیف‌های ابزار نیز نحوه دوختشان بسیار مهم است. درنهایت جادار بودن و تعداد جیب‌ها (برای کیف ابزار) یا محفظه‌ها موردنظر است که هرقدر تعداد آن‌ها بیشتر باشد، کاربر کار راحت‌تری برای استفاده از ابزار و وسایل در اختیار خود را خواهد داشت. باید این موضوع را نیز به خاطر سپرد که تعداد زیاد این محفظه‌ها باعث بدشکل شدن و یا کم شدن فضای اصلی جعبه نشود.
شرکت MANO مدل TO20 خود را با رعایت مشخصه‌های فوق، تولید نموده و در اختیار علاقه‌مندان به خرید یک جعبه‌ابزار پلاستیکی مناسب، قرار داده است. این جعبه‌ابزار فارغ از جنس پلاستیکی آن از استحکام خوبی در بدنه، لولا و سایر قطعات برخوردار است. روی درب این جعبه‌ابزار، دستگیره‌ای تاشو و سه محفظه درب‌دار کوچک برای قرار دادن اقلام ریزی چون پیچ و مهره و … در نظر گرفته شده است. کسانی که این جعبه را تهیه نمایند، پس از بازنمودن قفل‌های آن، یک سینی دسته‌دار مجزا را خواهند دید که برای قرار دادن ابزار و وسایل کوچک‌تر مناسب است. با برداشتن این سینی فضای اصلی جعبه را مشاهده می‌کنید که غالب ابزارها در این فضا قرار خواهند گرفت. باید در نظر داشت که این جعبه‌ابزار صرفا در محل کار یا خودرو کاربرد ندارد و می‌توان یک عدد از آن را برای منزل تهیه نمود و ابزار موجود در منزل را در آن قرارداد و یا حتی به‌عنوان جعبه کمک‌های اولیه از آن استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی چادر موتورسیکلت کد 180 APHI

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ


ویژگی و مشخصات جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ

کاربرد
جعبه ابزار
قفسه بندی
ندارد
قفل
دارد

تصاویر برای جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ

برچسب های لازم برای جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ |
خرید اینترنتی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ |
مشخصات و قیمت جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جعبه ابزار مانو مدل TO20 سایز ۲۰ اینچ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول