راهنمای خرید اینترنتی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه و مردانه, جوراب زنانه و مردانه, زنانه و مردانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه و مردانه/اکسسوری زنانه و مردانه/جوراب زنانه و مردانه/

 

نقد و بررسی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی در برند جوراب زنانه و مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر تا کنون جوراب‌های برند آکام را خریداری نکرده‌اید، ویژگی‌های جذاب این جوراب شما را شگفت‌زده می‌کند. جوراب آکام کد ۳۲۲۲ یک جوراب با طرح بسیار زیبا است که مناسب آقایان و خانم‌های خوشپوش می‌باشد. در طراحی هر جفت از این جوراب از ۵ رنگ استفاده شده که جلوه‌ی ویژه‌ای به محصول داده است. همچنین این محصول در مجموعه ۶ جفتی ارائه می شود که در مجموع از ۱۲ رنگ تشکیل شده است، بنابراین امکان ست‌کردن با رِنج وسیعی از پوشاک شما را فراهم می‌آورد. طراحی جوراب به صورت فری‌سایز می‌باشد و برای همه‌ی خانم‌ها مناسب بوده و همچنین آقایان تا سایز پای ۴۰ (همان سایز کفش) را پوشش می‌دهد.
در بافت این محصول از دو لایه نخ تشکیل شده است که جنس نخ رو که جوراب به آن رنگ دیده می‌شود، پلی‌استر (بعضی از رنگ‌ها هندی و بعضی ایرانی) و نخ زیر که لایه زیر جوراب به آن رنگ دیده می‌شود، اسپاندکس می‌باشد. بافت این دولایه جوراب، بسیار ظریف و ریزبافت با سیلندر ۲۰۰ دستگاه جوراب بافی اتوماتیک کامپیوتری است. ضخامت جوراب به صورت بهینه در نظر گرفته شده است، نه آنقدر نازک است که موقع پوشیدن پوست پا از بین منافذ جوراب مشخص باشد و استحکام لازم را نداشته باشد، و نه آنقدر ضخیم است که نتوان در تابستان استفاده کرد.
یک نقطه‌ی قوت بسیار مهم دیگر این جوراب، پنجه‌دوزی جوراب با دستگاه روسو می‌باشد که سبب می‌شود ضمن استحکام بسیار عالی در قسمت پنجه پا، به‌دلیل ظرافتِ بافت، پنجه‌ی پا اذیت نشود.
نکته دیگری که محصولات برند آکام دارند، استفاده از سرکارت با کیفیت در بسته‌بندی محصول می‌باشد که ضمن نشان‌دادن اصالت جوراب‌ها، محصول را برای هدیه‌دادن مناسب می‌کند. البته برای هدیه دادن باید جعبه را به صورت جداگانه تهیه فرمائید یا از پک‌های مخصوص هدیه سفارش بدهید.
در قسمت کِش جوراب هم از کش ۱۴۰ استفاده شده است، که به اندازه کافی نرم بوده و پا را اذیت نمی‌کند با این حال بعد از پوشیدن طولانی مدت جوراب رَد جوراب بر روی پا می‌ماند.
این جوراب در دسته جوراب‌های رسمی – روزمره قرار می‌گیرد که مناسب خانم‌ها و آقایان در مدارس، دانشگاه‌ها، محل کار، مهمانی‌ها و حتی استفاده روزمره می‌باشد. اندازه ساق جوراب هم به همین دلیل به صورت نیم‌ساق در نظر گرفته شده است.
به طور خلاصه جوراب آکام کد ۳۲۲۲ در مقایسه با جوراب‌های با کیفیت خارجی هیچ چیزی کم ندارد.

  راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک مردانه لیورجی مدل as1204

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی


ویژگی و مشخصات جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی

تصاویر برای جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی

برچسب های لازم برای جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی |
خرید اینترنتی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی |
مشخصات و قیمت جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جوراب آکام مدل ۳۲۲۲ مجموعه ۶ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول