راهنمای خرید اینترنتی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵

راهنمای  خرید اینترنتی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵

محصول مورد نظر شما یعنی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵ در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بعد از شستن دست و صورت در محیط های عمومی مانند هتل و مسافرخانه و.. استفاده از حوله‌ی شخصی به جای حوله‌های مشترک، بهداشتی‌تر می باشد. هنگامی که شما سفر میکنید احتمالا در چمدان یا ساک خود با کمبود جا مواجه میشوید با داشتین چنین حوله ای که بصورت فشرده می باشد دیگر نگران کمبود جا نباشید زیرا بیش از ۳۰عدد حوله در یک ساک کوچک می توان قرار داد. با قراردادن حوله فشرده طرح مربع در ساک ورزشی یا چمدان خود، همیشه و در هر جایی به حوله‌ی شخصی‌تان دسترسی خواهید داشت. نحوه استفاده از آن خیلی ساده می باشد پوشش را از آن خارج کنید سپس کمی آب بر روی آن بریزید کمی بعد حوله شکل اولیه خود را از دست میدهد و قابل استفاده می باشد. ناگفته نماند بعد از باز شدن حوله به صورت اول و فشرده بر نخواهد گشت. بافت این محصول به‌علت به وجود الیاف پنبه‌ای، لطافت و نرمی بسیار مطبوع و دل‌نشینی دارد؛ بنابراین هنگام تماس با پوست صورت و بدن، باعث ایجاد احساس رنجش نمی‌شود. پنبه از‌جمله الیاف طبیعی است که در مقایسه با بسیاری از الیاف مصنوعی قدرت بیشتری در جذب رطوبت دارد و در مقابل با سرعت بیشتری رطوبت جذب شده در بافت آن از بین می‌رود؛ بنابراین احتمال رشد باکتری در بین بافتش نسبت به بسیاری از الیاف مصنوعی، کم و ناچیز است. ناگفته نماند که برای جلوگیری از رشد باکتری و میکروب داخل حوله، بعد از استفاده و همین‌طور بعد از شست‌وشو آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. حوله فشرده مجیک تاول با طراحی منحصر محصولی عالی برای هدیه دادن می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی مدل 100148

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵


ویژگی و مشخصات حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵

تصاویر برای حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه حوله فشرده سفری کد 6005

برچسب های لازم برای حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵ |
خرید اینترنتی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵ |
مشخصات و قیمت حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی حوله فشرده سفری کد ۶۰۰۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول