راهنمای خرید اینترنتی خردکن دستی مدل L3302

راهنمای  خرید اینترنتی خردکن دستی مدل L3302دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خردکن دستی مدل L3302 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, ابزار آشپزی, خانه و آشپزخانه, لوازم پخت و پز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/ابزار آشپزی/

 

نقد و بررسی خردکن دستی مدل L3302

محصول مورد نظر شما یعنی خردکن دستی مدل L3302 در برند ابزار آشپزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چهار عدد تیغه تیز و برنده روی محور خردکن قرار گرفته است. هرکدام از این تیغه‌ها می‌تواند مواد خوراکی به قطعات ریز تبدیل کند تا برای وعده‌های غذایی، دسر، شیرین یا هر نوع وعده‌ی دیگری برای خوراکی استفاده کنید. استفاده از خردکن دستی قابلیت زیادی در آشپزخانه دارد و برای سرعت عمل در آشپزی بسیار اهمیت خواهد داشت. در زیر ظرف واشر تعبیه شده تا در هنگام خرد کردن، ظرف به هیچ سمتی لیز نخورد و بتوان دقت لازم را داشت. عملکرد رفت‌وبرگشت اهرم برای خرد کردن مواد خوراکی کاملا اتوماتیک است. در واقع با بیرون آوردن اهرم، تیغه‌ها شروع به چرخیدن خواهند کرد و با شل شدن اهرم، اهرم به سمت ظرف حرکت می‌کند، ازاین‌رو یک حرکت رفت‌وبرگشت اتوماتیک خواهیم داشت. لطفا برای استفاده به این نکته دقت داشته باشید که مواد خوراکی به حالت یخ زده نباشد تا به تیغه‌ها آسیب وارد نشود.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خردکن دستی مدل L3302


ویژگی و مشخصات خردکن دستی مدل L3302

جنس بدنه
پلاستیک
جنس دسته
پلاستیک

تصاویر برای خردکن دستی مدل L3302

برچسب های لازم برای خردکن دستی مدل L3302

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خردکن دستی مدل L3302 |
خرید اینترنتی خردکن دستی مدل L3302 |
مشخصات و قیمت خردکن دستی مدل L3302 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خردکن دستی مدل L3302 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول