راهنمای خرید اینترنتی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400

راهنمای  خرید اینترنتی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, چسب صنعتی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم مصرفی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/لوازم مصرفی/چسب صنعتی/

 

نقد و بررسی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400

محصول مورد نظر شما یعنی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400 در برند چسب صنعتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از راه‌های گرفتن درزها و پرکردن فضاهای خالی بین سطوح استفاده از درزگیرها است. این محصولات انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها خواص مشابهی مانند چسب‌ها دارند. محصول فوق نیز این‌گونه بوده و نوعی چسب درزگیر محسوب می‌شود. این چسب را شرکت «استحکام» (Fider) تولید می‌کند. این محصول دارای ساختاری سیلیکونی بوده و قادر است فضاهای خالی پنجره، شیشه، آینه و غیره را چسبانده و درزگیری کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت خوب آن اشاره کرد. این چسب درزگیر دربرابر دما و نور پایداری مناسبی دارد. این محصول دربرابر امواج قدرتمند اشعه‌ی فرابنفش مقاوم بوده و تغییرات دمایی در بازه‌ی منفی ۲۰ تا مثبت ۱۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد اثری روی کیفیت آن نمی‌گذارد. شرکت ای بی زد این چسب درزگیر را به‌شکل سیلندری طراحی کرده است. این نوع طراحی موجب شده تا کاربر با تهیه‌ی یک دستگاه چسب سیلندری بتواند به‌راحتی از این محصول استفاده نماید. این چسب حجمی ۳۰۰ میلی‌لیتری داشته و ساختاری سفیدرنگ دارد تا بتوان از آن برای سطوح روشن و سفید استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه یازرگانی میلادی مدل فیروزه AM_138

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خمیر درزگیر فیدر مدل C2400


ویژگی و مشخصات خمیر درزگیر فیدر مدل C2400

تصاویر برای خمیر درزگیر فیدر مدل C2400

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خمیر درزگیر فیدر مدل C2400

برچسب های لازم برای خمیر درزگیر فیدر مدل C2400

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خمیر درزگیر فیدر مدل C2400 |
خرید اینترنتی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400 |
مشخصات و قیمت خمیر درزگیر فیدر مدل C2400 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خمیر درزگیر فیدر مدل C2400 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول