راهنمای خرید اینترنتی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳

راهنمای  خرید اینترنتی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودکار و روان نویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودکار و روان نویس/

 

نقد و بررسی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳

محصول مورد نظر شما یعنی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳ در برند خودکار و روان نویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از خودکار‌های فوق‌العاده شرکت لامی، مدل‌ «CP1 کد ۲۵۳ » است. نوک این مدل همانند اکثر خودکار‌ها به صورت ساچمه‌ای طراحی شده است. این خودکار، یکی از مدرن‌ترین مدل‌های تولیدی شرکت لامی است ک در عین حال، طراحی کلاسیک آن بسیار چشم نواز است. بدنه فلزی، مواد پلی‌کربنات فوق‌العاده‌ و فولاد ضد زنگ به کار رفته در این محصول توجه را به خود جلب می‌کند. هنگام استفاده از این خودکار، وزن سبک آن لذت بخش بوده و در استفاده بلند مدت، خستگی را در پی نخواهد داشت. جوهر پیش فرض مشکی رنگ این مدل و قابلیت نوشتاری روان آن، بسیار خوشایند است. قطر نوشتاری این خودکار ۰.۵ میلی‌متر و از نوع M بوده و برای کاربرد‌های روزمره و معمولی مناسب است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این مدل قابلیت شارژ مجدد جوهر را نیز دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های چشم‌گیر این خودکار این است که به وسیله آن می‌توان بدون تعویض جوهر، از ۴۵۰۰ تا ۸۰۰۰ متر به نوشتن ادامه داد. در کنار همه این‌ها، کلیکی بودن این مدل از خودکار‌های تولیدی شرکت لامی، بسیار جالب توجه است. مرغوبیت و طراحی فوق‌العاده این محصول، جایزه IF Award را برای برای شرکت سازنده به ارمغان آورده است.
شرکت آلمانی لامی، در سال ۱۹۳۰ میلادی توسط جوزف لامی (فروشنده‌ی سابق شرکت پارکر) تاسیس شد. ارایه محصولات با کیفیت مثال زدنی، در مدتی کم این شرکت را به یک برند معتبر و لوکس در زمینه عرضه نوشت‌افزار تبدیل کرد؛ به طوری‌که که در سال ۱۹۸۶ میلادی، ۳۲ درصد از حجم معاملات این شرکت به صادرات اختصاص یافت.
فردی را نمی‌توان یافت که در طول سال‌های تحصیل و یا زندگی روزمره خود، از خودکار استفاده نکرده باشد. علاوه بر آن، افراد با حرفه‌های مختلف نیز منطبق با نیاز خود، خودکار مناسب را انتخاب و استفاده می‌کنند. این وسیله برای اولین بار در سال ۱۸۸۸ میلادی، توسط «John J. Loud» اختراع شد. او دباغ چرم بود و سعی داشت قلمی بسازد که بتواند روی چرم‌های دباغی شده خود بنویسد؛ کاری که خودنویس‌های آن زمان قادر به انجام آن نبودند. از آن به بعد، مدل‌ها و طرح‌های متنوعی از خودکار توسط شرکت‌های مختلف، تولید و عرضه شد. انتخاب یک خودکار کارا در کنار داشتن احساس راحتی هنگام استفاده از آن، بسیار مهم است. انتخاب خودکار نا‌مناسب از یک طرف، منجر به هدر رفتن زمان و هزینه‌ای که برای تهیه آن گذاشته شده است می‌شود؛ از طرف دیگر، در استفاده بلند مدت، درد در ناحیه مچ و انگشتان را به همراه خواهد داشت. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، شرایط شغلی فرد و نوع کاربرد، در انتخاب نوع خودکار تاثیر به‌سزایی دارند. به عنوان مثال، مسلما خودکار مورد نظر یک نویسنده، یک دانشجو و یک مدیر ارشد یک شرکت بزرگ با هم متفاوت خواهند بود. به طور کلی، برای بعضی از افراد، جلوه و استایل ویژه خودکار مهم است. این افراد در سایر زمینه‌ها نیز برای اشیایی که استفاده می‌کنند بسیار ریز‌بین بوده و ترجیح می‌دهند از یک زندگی لوکس لذت ببرند. برای این افراد، شرکت شناخته شده «لامی» (Lamy) خودکار‌های زیبا و جذابی را عرضه کرده است. این خودکار‌ها علاوه بر ظاهر فوق‌العاده و سبک منحصر‌به فرد، دارای کارایی عالی نیز هستند و لذت واقعی نوشتن را برای استفاده‌کنندگان به ارمغان می‌آورند.

  راهنمای خرید اینترنتی پارچه لباس مدل مجلسی کد AS13

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳


ویژگی و مشخصات خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳

تصاویر برای خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودکار لامی مدل CP1 - کد 253

برچسب های لازم برای خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳ |
خرید اینترنتی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳ |
مشخصات و قیمت خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودکار لامی مدل CP1 – کد ۲۵۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول