راهنمای خرید اینترنتی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44

راهنمای  خرید اینترنتی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, داس موتوری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/داس موتوری/

 

نقد و بررسی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44

محصول مورد نظر شما یعنی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44 در برند داس موتوری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
“داس” یک ابزار دستی کشاورزی و باغبانی است. این وسیله با یک تیغه نیم‌دایره و یک دسته، ابزاری کارآمد برای کشاورزان و باغبانان به شمار می‌آید که از آن برای برداشت محصول، کندن علف‌های هرز و اعمالی نظیر آن استفاده می‌کنند. کشاورزان، باغبانان و مالکین زمین و باغ نیز مانند همه مشاغل دیگر به دنبال راحت‌تر نمودن و سرعت بخشیدن به کار خود هستند. شاید استفاده از داس دستی مهارت چندانی را لازم نداشته باشد اما برای استفاده از آن و کندن انبوهی از محصول یا علف‌های هرز، باید انرژی و زمان زیادی را خرج کرد. ضمن اینکه استفاده طولانی مدت از این وسیله‌‌‌‌‌، به دلیل فرم نشستن بدن، می‌تواند برای سلامتی هم مضر باشد. بنابراین تولید کنندگان ادوات کشاورزی و باغبانی با کنار هم قرار دادن این موارد، نمونه موتوری این وسیله را تولید کرده‌اند.
داس موتوری نمونه ماشینی داس دستی است و برای استفاده از آن، نیاز به صرف انرژی و زمان بسیار کمی است و تنها با حرکت دادن جارویی به دستگاه عمل چیدن و قطع علف‌های هرز یا چمن انجام می‌گیرد . برای استفاده از این دستگاه نیز نیازی به نشستن نیست و از آن به صورت ایستاده و با گرفتن دو دسته کمانی شکل استفاده می‌کنند. داس موتوردار مدل Sparta 44 محصولی از شرکت Oleo-Mac نمونه‌ای از این ابزار است. این دستگاه با وزن ۷.۴ کیلوگرم دارای یک موتور با حجم ۴۰ سی‌سی (سانتی‌متر مکعب) و قدرت ۲.۱ اسب بخار (۱.۶ KW) است. این موتور، بنزینی و دارای باکی با حجم ۰.۸۷ لیتر است. پس از کشیدن هندل دستی این دستگاه، برای ایمنی بیشتر شما، تا زمانی که دسته‌های آن را در دست نگرفته و شستی آن را فشار ندهید، تیغه دستگاه به حرکت درنخواهد آمد. مدل Sparta 44 به صورت ارگونومیک تولید شده و برای چیدن علف‌های هرز و یا کوتاه کردن چمن نیز به کار می‌رود.

  راهنمای خرید اینترنتی میدرنج خودرو جی تی ساند مدل GT-T1 بسته دوعددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44


ویژگی و مشخصات داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44

تصاویر برای داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44

برچسب های لازم برای داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44 |
خرید اینترنتی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44 |
مشخصات و قیمت داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی داس موتوری اولیو مک مدل Sparta 44 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول