راهنمای خرید اینترنتی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

حبوبات و سویا ارگانیک, خوار و بار محلی, خوراکی های بومی محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/خوار و بار محلی/حبوبات و سویا ارگانیک/

 

نقد و بررسی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم در برند حبوبات و سویا ارگانیک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دال عدس سرشار از ویتامین های گروه B است. همچنین حاوی اسید آمینه های مختلف, آهن, کلسیم, فسفر, پروتئین و مقدار کمی چربی است. چربی موجود در حبوبات از نوع غیر اشباع است که ضرری برای سلامتی نداشته و از طرفی خوردن آن نیز برای افراد با اضافه وزن بالا مشکلی ایجاد نمی کند. پروتیئن موجود در دال عدس نیز با پروتئین گوشت برابری می کند. به طور مثال در ۲۰ گرم دال عدس پروتئین بیشتری نسبت به ۲۰ گرم گوشت گاو وجود دارد. آهن موجود در دال عدس در رفع کم خونی موثر بوده و باعث افزایش شیر در مادران شیرده می شود.
از مهمترین خواص دال عدس می توان به تقویت دستگاه گوارش اشاره کرد. کارکرد روده و معده با دال عدس بهتر شده و به عنوان یک تحریک کننده اشتها عمل می کند. همچنین به بهبود گردش خون و جلوگیری از بروز لخته های خون نیز کمک می کند.درمان درد های استخوان و مفاصل از خواص دارویی دال عدس می باشد. به سالمندان یا افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند توصیه می شود حتما از دال عدس به عنوان یک داروی خوراکی مفید استفاده کنند.خوردن دال عدس به کاهش تشنگی, حرارت کبد و همچنین به پیشگیری از مشکلات صفراوی کمک می کند.از دال عدس می توان برای درمان زخم استفاده کرد. خصوصا زخم هایی که در دهان و گلو ظاهر می شوند را می توان با دال عدس درمان کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی ریباک مدل CLASSIC LEATHER

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم

تصاویر برای دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دال عدس دستچین کالا - 1200 گرم

برچسب های لازم برای دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم |
خرید اینترنتی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دال عدس دستچین کالا – ۱۲۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول