راهنمای خرید اینترنتی دریل سرکج دیوالت مدل D21160

راهنمای  خرید اینترنتی دریل سرکج دیوالت مدل D21160دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل سرکج دیوالت مدل D21160 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/دریل/

 

نقد و بررسی دریل سرکج دیوالت مدل D21160

محصول مورد نظر شما یعنی دریل سرکج دیوالت مدل D21160 در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دریل ۹۰ درجه نوعی از دریل است که مدل D21160 نمونه‌ای از آن محسوب می‌شود که در تصویر می‌بینید. این محصول را شرکتی تولید و به بازار معرفی کرد که همواره به تولید ابزار با کیفیت بسیار بالا شهرت دارد. از این دستگاه برای سوراخ‌کاری در فضاهای کم استفاده می‌شود. این محصول با طراحی ارگونومیک و ابعادی مناسب تولید می‌شود. از این دستگاه برای سوراخ کردن اجسام مختلف استفاده می‌شود. «دیوالت» (Dewalt) برند و نام شرکتی است که دریل مدل D21160 را تولید کرده است. این دریل به یک موتور با توان ۳۵۰ وات تجهیز شده است. سرعت گردش آزاد این محصول به ۱۲۰۰ دوربردقیقه می‌رسد. از این نوع دریل برای سوراخ‌کاری اجسام مختلف چوبی و فلزی استفاده می‌کنند. حداکثر قطر سوراخ‌کاری با این دستگاه در چوب و فلز به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلی‌متر است. برای سوراخ کردن اجسامی که در مکان‌های محدود و خاص قرار دارند، از این نوع دریل استفاده می‌کنند. برای روشن شدن دستگاه کافی است محصول را در دست گرفته و روی اهرم فلزی فشار بیاورید. میزان سرعت گردش دریل به مقدار فشار دست شما به اهرم بستگی دارد. برای تعویض مته باید از آچار سه‌نظام استفاده کنید. باز کردن یا بستن مته روی سه‌نظام این دستگاه تنها از سه ناحیه امکان‌پذیر است. این دستگاه تنها ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد. دریل‌ها در مدل‌ها و طرح‌های بسیار مختلف و متنوعی ساخته می‌شوند. دریل ۹۰ درجه، یکی از انواع دستگاه دریل است که کاربرد خاصی دارد. حجم و وزن این نوع دریل اهمیت بسیار زیادی دارد تا کاربر بتواند در مواقع مختلف به‌راحتی از آن استفاده کند. دریل مدل D21160 ازجمله‌ی دریل‌های ۹۰ درجه است که با برند DeWalt و با کیفیت بسیار بالایی ساخته‌شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1410SI

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل سرکج دیوالت مدل D21160


ویژگی و مشخصات دریل سرکج دیوالت مدل D21160

تصاویر برای دریل سرکج دیوالت مدل D21160

برچسب های لازم برای دریل سرکج دیوالت مدل D21160

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل سرکج دیوالت مدل D21160 |
خرید اینترنتی دریل سرکج دیوالت مدل D21160 |
مشخصات و قیمت دریل سرکج دیوالت مدل D21160 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل سرکج دیوالت مدل D21160 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول