راهنمای خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱

راهنمای  خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/دریل/

 

نقد و بررسی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱

محصول مورد نظر شما یعنی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱ در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اولین تلاش‌ها برای تاسیس این شرکت به سال ۱۹۲۴ میلادی باز می‌گردد؛ زمانی که «ادموند میشل»، اره‌ی گرد را ابداع کرد. بعدا هم مدل‌های تکمیل شده‌ی این محصول به نام SKILSAW یا همان اره‌ی اسکیل مدل ۷۷ در سال ۱۹۳۷ به بازار عرضه شد که امروزه از آن به عنوان «اره‌ای که آمریکا را ساخت» یاد می‌شود. مدل ۷۷ هنوز هم با تغییرات اندک‌ نسبت به نسخه‌ی اصلی تولید می‌شود.در سال ۱۹۷۹ شرکت آمریکایی اسکیل توسط امرسون الکتریک که یک شرکت چند ملیتی در ایالات متحده است، خریداری شد. در ۱۹۹۱ این شرکت همکاری نزدیک خود را با بوش آغاز کرد. حدود پنج سال بعد از این همکاری هم بوش اقدام به خرید اسکیل کرد؛ از آن پس محصولات این شرکت تحت نظارت کیفی و با سیاست‌های بازاریابی بوش ساخته می‌شوند. . دفتر مرکزی بوش شرکت هم اکنون در شهر کوچک گرلینگن نزدیک اشتوتگارت قرار داشته و «فرانز فرنباخ» از سال ۲۰۰۳ تا کنون مدیریت این شرکت را بر عهده دارد. بوش در حوزه‌ی ابزار صاحب برندهایی نظیر Skil وDremel است. بد نیست بدانید بوش جزو اولین و بزرگ‌ترین سازندگان سیستم های انژکتور، ABS، ECU، شمع، سنسور اکسیژن، انواع لامپ و بسیاری از قطعات خودرو در دنیا به‌شمار می‌رود. اگر صاحب اتومبیل هستید، به احتمال بسیار زیاد از یک یا چند محصول این شرکت بر روی خودروی‌ شما وجود دارد

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب بدنه خودرو طرح مذهبی مدل اللهم عجل کد 125M

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱


ویژگی و مشخصات دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱

تصاویر برای دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱

برچسب های لازم برای دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱ |
خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱ |
مشخصات و قیمت دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی برقی اسکیل مدل ۶۲۲۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول