راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, دستبند طلا زنانه, زنانه, زیورآلات طلا زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات طلا زنانه/دستبند طلا زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵ در برند دستبند طلا زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دستبند طلا زنانه رولو یکی از بهترین دستبندهای ریسه گالری هست که برای ساخت آن از طلا استفاده شده است. قفل این دستبند به شکل دایره طراحی شده و انتهای این دستبند که به شکل حرف T هست، داخل قفل دایره‌ای شکل قرار می گیرد. در این دستبند، زنجیر رولو بکار رفته که یک زنجیر کلاسیک محسوب می شود. و از دانه‌های دایره‌ای متصل به هم تشکیل شده است. اندازه زنجیر این محصول ۱۶.۵ سانتی‌متر و اندازه قفل دایره‌ا‌ی آن ۲ سانتی‌متر می باشد. در انتهای این دستبند زنانه نیز از آویز گوی مارکو که در آن سنگ عقیق بکار رفته استفاده شده است. یکی از متریال هایی که در دستبند طلا زنانه رولو مورد استفاده قرار گرفته است سنگ عقیق است. از دیرباز، قبایل و ملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانستند و آن را از خود دور نمی کردند، عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند و برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید می‌دانند. سنگ عقیق اثری فراوان دارد و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط، سبب پاکسازی هاله ای از انرژی های منفی می شود. هم چنین عقیق برای تعالی روحی و شادابی و آرامش آن و بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است. عقیق برای جلوگیری از خونریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار فایده دارد. هم چنین برای تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها بسیار مفید است.

  راهنمای خرید اینترنتی نرم افزار آموزش فتوشاپ را قورت بده آموزش در مسیر اشتغال و بازار کار نشر زیبا پرداز به همراه نرم افزار آموزش کامل ایلوستریتور نشر ویستا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵


ویژگی و مشخصات دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵

تصاویر برای دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵

برچسب های لازم برای دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵ |
خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵ |
مشخصات و قیمت دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۰۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول