راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, دستبند طلا زنانه, زنانه, زیورآلات طلا زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات طلا زنانه/دستبند طلا زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱ در برند دستبند طلا زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دستبند طلا زنانه چشم ماهی دستبندی می باشد که ریسه گالری برای طراحی و ساخت آن از سنگ های صدف صیقل خورده و طلا استفاده کرده است. در این دستبند زنانه بین هر سنگ صدف از گوی ایتالیایی برناردو از جنس طلا سفید بکار رفته که همین زیبایی و ظرافت این محصول را دوچندان کرده است و باعث محبوبیت بیشتر این مدل شده است. انتهای این دستبند، بافتی کشویی – گره‌ای وجود دارد که باز و بسته کردن آن را ساده کرده و قابلیت تغییر سایز دلخواه را فراهم می کند. خانم‌هایی که به سایر فلزات حساسیت دارند، می‌توانند بدون نگرانی، در تمام طول روز از این دستبند طلا استفاده کنند. یکی از ارزشمندترین هدیه هایی که می‌توان به خانم‌ها تقدیم کرد، طلاست. خواص طلا کم نیست و جذابیتی هم که اضافه می کند باعث شده تا در دستبند طلا زنانه چشم ماهی از این فلز ارزشمند استفاده کنیم. استفاده‌ی روزانه از طلا، به کاهش تپش قلب و کنترل فشار خون کمک می‌کند. همچنین طلا در شادابی روح و سلامت، تاثیر به سزایی می‌گذارد. این فلز به خاطر طبیعت گرمی که دارد به قلب نیرو می‌بخشد و باعث تقویت روند فعالیت ارگانیسم خانم‌ها می شود. همان‌طور که مشخص است جنس دستبند طلا زنانه چشم ماهی از طلاست و رنگ طلایی، علاوه بر خیره کنندگی، روانشناسی جالبی هم دارد. نمادی برای دانش، موفقیت، ثروت، مهربانی و سخاوت هست. اگه رنگ طلایی از طیف تیره باشد، نشان دهنده‌ی انرژی معنوی و اگر از طیف روشن‌تر باشد، نشان دهنده‌ی ثروت و قدرت است. اگه به رنگ طلایی علاقه دارید، شخصی دوست داشتنی و متعهد هستید که دیگران در حضور شما احساس خوبی پیدا می‌کنند. سنگ ها و فلزات از همان گذشته، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند. از دیرباز تا کنون، ملل‌های کهن و قبایل گوناگون همچنان بر این باور هستند که استفاده از سنگ ها و فلزات با توجه به خواصی که دارند روی افراد به شکل های متفاوتی تاثیر می گذارند. صدف یکی از همین سنگ هاست که هم دوست داشتنی هست و هم خواص خوبی دارد. صدف، آرام بخش جسم و ذهن هست، به همین علت، مسکنی عالی برای درگیری‌های ذهنی روزمره به حساب می آید. وقتی که یه مدت صدف رو همراه خود داشته باشیم، کم کم متوجه می شویم که وجود ما پر از حس خوب سرزندگ

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه مدل یلدا کد M1102

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱


ویژگی و مشخصات دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱

تصاویر برای دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱

برچسب های لازم برای دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱ |
خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱ |
مشخصات و قیمت دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول