راهنمای خرید اینترنتی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, دستبند زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/دستبند زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2 در برند دستبند زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از گذشته‌های دور تا به امروز استفاده از زیورآلات در بین انسان‌ها مرسوم بوده و هست، در گذشته با استفاده از مواد مختلف برای خود زیورآلات درست می‌کردند؛ رفته رفته و تا به امروز با استفاده از سنگ‌های قیمتی، طلا و انواع دیگر از فلزات، چرم و … تنوع و تحول زیادی در طراحی و ساخت زیورآلات اتفاق افتاد. در سال‌های اخیر از بین دستبند‌های مردانه، دستبند‌های چرمی با استقبال زیادی روبرو شدند چرا که چرم علاوه بر ظاهر رسمی‌‌ای که دارد مناسب لباس‌های اسپرت نیز است و کاربرد زیادی دارد. یکی از برند‌هایی که در زمینه طراحی و تولید ساعت و زیورآلات خوش درخشیده است برند لوتوس است که با توجه به سوق سلیقه‌ی اکثر مصرف کنندگان به سوی دستبند‌های چرمی، طرح‌های متنوعی را عرضه کرده است. دستبند‌های چرمی لوتوس برای زیبایی بیشتر با استیل تزیین شده‌اند و سگک و یا قفلی مخفی که نقش سگک را نیز بازی می‌کند دو طرف دستبند بندی را بهم وصل می‌کند. این دستبند‌های بافت حصیری در پهناهای مختلفی عرضه شده اند تا مصرف کننده بتواند دستبند‌های باریک‌تر را در کنار ساعت و دستبند‌های عریض‌تر را به تنهایی استفاده کند. سگک و قفل به ‌کار رفته در این دستبند‌ها رنگ ثابت بوده و در مجاورت آب و هوا تغییر رنگ نخواهد داد.
دستبند مدل LS1384 2/2 از زیورهای لوتوس بوده که دارای چرم گیس باف با حلقه‌ای سکگی در وسط که به عنوان قفل آن و از نوع مگنتی بوده که بر روی آن نوشته‌ی LOTUS نیز وجود دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی عینک شب مدل 456

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2


ویژگی و مشخصات دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2

تصاویر برای دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2

برچسب های لازم برای دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2 |
خرید اینترنتی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2 |
مشخصات و قیمت دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند چرمی لوتوس مدل LS1384 2/2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول