راهنمای خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030

راهنمای  خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030

محصول مورد نظر شما یعنی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030 در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
درازنشست یک حرکت تمرینی قدرتی است که ماهیچه‌های شکمی و خم‌کننده لگن را تقویت می‌کند. درازنشست با خوابیدن به پشت بر روی زمین، معمولاً با قراردادن دست‌ها به‌طور ضربدر به روی سینه یا پشت سر و زانوهای خم‌شده برای کاهش فشار به عضلات کمر و ستون فقرات، و سپس بلند کردن مهره‌های فوقانی و تحتانی ستون فقرات به‌گونه‌ای که هیچ‌یک از اعضای بالاتر از کفل زمین را لمس نکند، انجام می‌شود. امروزه چاقی ، از معضلاتی هست که انسان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و متاسفانه اکثر امراض نیز از همین چاقی ایجاد می شوند. یکی از راه های کاهش وزن و لاغر کردن شکم ورزش دراز و نشست می باشد اما حتما تا حالا متوجه شده اید که این حرکت کمی سخت و دشوار بوده و برای همین اکثرا برای لاغر کردن شکم رو به قرص و دارو های شیمیایی می آورند که غیر مجاز بوده و بدون نسخه دکتر نیز خریداری می شود.اکثر افراد جامعه به دلیل داشتن عضلات شکمی ضعیف، برای انجام این حرکت دچار مشکل هستند و به نفر دومی برای نگه‌داشتن زانوهایشان نیاز دارند. دستگاه دراز نشست «liveup» این مشکل را حل کرده تا عزیزان علاقه‌مند بتوانند این حرکت پایه‌ای تناسب‌اندام را به‌تنهایی و به‌راحتی انجام دهند. برای انجام این حرکت روی یک تشک ورزشی یا معمولی دراز بکشید، پاها را از زانو به‌قدری خم کنید که کف پا به‌راحتی روی زمین قرار گیرد، با دو دست خود می توانید به دو صورت میله دراز نشست را بگیرید وعمل بالا آمدن را تا نزدیک زانوها انجام دهید. جنس این مدل دستگاه داراز نشست یا میله شکم از آلومینیوم با روکش پلاستیک بوده که دارای ابعاد ۶۰×۶۵×۶۹ می باشد ، همچنین برای محافظ بیشتر از سر در حین تمرین دارای بالشتک مخصوص می باشد. دستگاه دراز نشست «liveup» برای تمامی افراد قابل استفاده است و هیچ گونه محدودیتی ندارد، مناسب برای تمرینات شکمی- مناسب برای آب کردن چربی های موضعی شکم و پهلو- جنس : آهنی

  راهنمای خرید اینترنتی طعمه ماهیگیری فیشینگ تایم مدل 65458

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030


ویژگی و مشخصات دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030

تصاویر برای دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030

برچسب های لازم برای دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030 |
خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030 |
مشخصات و قیمت دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی لیوآپ مدل دراز و نشست کد LS9030 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول