راهنمای خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هر هنرمندی دوست دارد آرشیوی منظم از کارهای هنری خود داشته باشد. استفاده از دفترهای طراحی مانند دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال، به شما کمک می‌کند تا مدت‌ها و بدون نگرانی از جدا شدن برگه‌ها، طراحی‌های خود را در دفتری باکیفیت و دوام طولانی گردآوری کنید. این دفتر می‌تواند آثار شما با تکنیک‌های مختلف را در خود جای دهد.
دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال از اتصال ۱۲۰ برگه کاغذ سایز A3 به هم ساخته‌شده است. این برگه‌های ۹۰ گرمی بافت بسیار ریزی دارند که بخشی از رنگ‌دانه‌ها را به خود جذب کرده و بخشی را روی کاغذ نگه‌ می‌دارد. این ویژگی به طراحی بعد می‌بخشد. کاغذهای این دفتر مناسب طراحی با مداد، زغال، جوهر، خودکار و گواش است. از دیگر ویژگی‌های این نوع کاغذ امکان پاک کردن آسان طراحی‌های تکنیک مداد و زغال است.
۱۲۰ برگه‌ی این دفتر به‌وسیله‌ی فنر دوبل و به صورت افقی به هم متصل شده‌اند. با چنین اتصالی برگه‎های دفتر در اثر استفاده‌ی طولانی‌مدت از هم جدا نخواهند شد. روی این برگه‌ها با جلدی از مقوای انعطاف‌پذیر پوشانده‌شده است. برای پشت دفتر هم از مقوای سختی استفاده‌شده است که به‌منزله‌ی تخته شاسی عمل می‌کند. این مقوا مانع پاره شدن کاغذ در اثر فشار نوک مداد یا خودکار می‌شود.
نظم بخشیدن به آثار هنری به هنرمند کمک می‌کند تا بتواند پیشرفت خود را رصد کند. برای طراحان استفاده از دفترهای طراحی چنین نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت. دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال به دلیل اتصال محکم برگه‌ها به هم، جلد باکیفیت و فراهم کردن امکان طراحی با تکنیک‌های مختلف، از ابزار مناسب برای طراحان، چه مبتدی و چه حرفه‌ای، خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی گوشواره زنانه مدل قلب و دایره کد E.GHB.DYTU مجموعه‌ی دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ


ویژگی و مشخصات دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ

نوع دفتر
طراحی
نوع صحافی
فنر دوبل
فرم صحافی
افقی
جنس جلد
مقوایی
تعداد برگ
۱۲۰ برگ

تصاویر برای دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال 120 برگ

برچسب های لازم برای دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ |
خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ |
مشخصات و قیمت دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح ایکس ال ۱۲۰ برگ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول