راهنمای خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شاید یکی از مشکلاتی که گریبانگیر بسیاری از طراحان است، پراکنده شدن کاغذهای طراحی باشد. این پراکندگی به خودی خود ذهن طراح را به هم می‌ریزد. از طرفی ممکن است موجب پاره‌شدن برگه‌ها و یا کم‌رنگ شدن طراحی‌ها شود. بنابراین استفاده از دفترهای طراحی، کاری هوشمندانه به نظر می‌رسد. دفتر طراحی کانسون طرح لیمو، یکی از دفاتری است که می‌تواند محافظ خوبی برای آثار هنری شما باشد.
دفتر طراحی کانسون طرح لیمو از به هم چسباندن ۴۰ کاغذ طراحی ساخته شده است. این ۴۰ برگ که با چسب و به صورت افقی به هم متصل شده‌اند، کاملا سفید رنگ و ۹۰ گرمی هستند. از ۴۰ برگ A4 این دفتر می‌توان برای طراحی با تکنیک‌های مداد رنگی، گچ، راپید و ماژیک استفاده کرد. استفاده طولانی مدت از این دفتر به سلامت کاربر آسیبی وارد نمی‌کند؛ چرا که در تولید کاغذهای آن از هیچ‌گونه ماده اسیدی استفاده شنده است. روی برگه‌های دفتر با یک جلد مقوایی انعطاف‌پذیر پوشانده شده است. این جلد علاوه بر این که خود دوام بالایی دارد، و تا مدت‌ها پاره یا کنده نمی‌شود، به خوبی می‌تواند از طراحی‌های شما مراقبت کند. برای جلد پشتی دفتر هم از مقوای سختی استفاده‌شده است که به منزله تخته‌شاسی محسوب می‌شود. این مقوای سخت از پاره شدن کاغذ در حین طراحی، بر اثر وارد شدن فشار، جلوگیری می‌کند.
طراحان مبتدی که هر روز باید تمرینات زیادی را انجام دهند، پس از مدتی با مشکل زیاد شدن تعداد کاغذهای طراحی و پراکندگی آن‌ها مواجه خواهند شد. این کاغذها در صورتی که به خوبی نگه‌داری نشوند، پس از مدتی پاره یا حتی کم‌رنگ خواهند شد. یک دفتر طراحی، متشکل از این کاغذهای ویژه طراحی، می‌تواند تمامی آثار شما را در یک جا جمع کند. به این ترتیب مشکل پراکندگی این آثار برطرف می‌شود. از طرفی جلد این دفترها از تابش نور به طراحی‌ها و کم‌رنگ شدنشان جلوگیری می‌کند. دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ، به دلیل تعداد مناسب برگه‌ها، جلد مقاوم و کاغذهای سفید خود، محصولی است که از کیفیت و اعتبار شناخته‌شده کانسون برخوردار است.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب Speak now 2 new edition اثر جمعی از نویسندگان انتشارات زبان اُبوک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ


ویژگی و مشخصات دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ

نوع دفتر
طراحی
نوع صحافی
چسبی
فرم صحافی
افقی
نوع جلد
انعطاف‌پذیر
جنس جلد
مقوایی
تعداد برگ
۴۰ برگ

تصاویر برای دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ

برچسب های لازم برای دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ |
خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ |
مشخصات و قیمت دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر طراحی کانسون طرح لیمو ۴۰ برگ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول