راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«دسته‌ی کاغذ ته‌دوزی شده به شکل کتاب که در آن مطالب و اشعار یا حساب‌ها را بنویسند.» این تعریفی است که در فرهنگ عمید از دفتر آمده است. اما امروزه کاربرد دفتر بسیار فراتر از این‌ها است. کم‌تر دانش‌آموز، دانشجو، مدیر و کارمندی را می‌توان پیدا کرد که با دفتر سر و کار نداشته باشد. این روزها دفاتر گوناگونی با ظاهر و جنس متفاوت در بازار وجود دارند. جذابیت ظاهری، نوع صحافی، جنس جلد، کیفیت کاغذ و به صرفه بودن قیمت از مهم‎ترین معیارهای خرید دفتر به حساب می‌آیند.
«آزاده» (Azadeh) به عنوان یکی از نام‌های آشنا در صنعت تولید نوشت‌افزار فعالبت می‌کند. یکی از محصولات شناخته شده‌ی این شرکت دفاتر آزاده هستند که در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. این دفاتر به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و طرح‌های متنوع خود، توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.
محصول پیش رو یکی از دفاتر ۵۰ برگ آزاده است. جلد این دفتر مقوایی انعطاف‌پذیر بوده و صحافی آن به صورت چسبی افقی انجام شده است. در طراحی جلد این دفتر از یکی از شخصیت‌های محبوب و آشنای مجموعه‌ی شکرستان به نام «زن شکرستانی» استفاده شده است. مجموعه‌ی شکرستان که یک مجموعه‌ی پویانمایی است، تاکنون توانسته است محبوبیت زیادی نزد بسیاری از اقشار جامعه به‌ویژه کودکان به دست آورد. پیش از این شخصیت‌های این برنامه‌ی تلویزیونی در قالب عروسک وارد بازار شده بودند. اما شرکت آزاده با نوآوری از این شخصیت‌ها برای طراحی روی جلد دفاتر خود استفاده کرده است. این دفتر با طراحی زیبا و کیفیت مطلوب خود، انتخاب مناسبی برای کودک شما خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب تنگسر اثر صادق چوبک انتشارات معین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ


ویژگی و مشخصات دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ

تصاویر برای دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی 80 برگ
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی 80 برگ

برچسب های لازم برای دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ |
خرید اینترنتی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ |
مشخصات و قیمت دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق آزاده سری شکرستان طرح زن شکرستانی ۸۰ برگ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول