راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دفتر پرونوت یک خط ۳۰ برگ A5 کد PN – 9153 یکی از جدیدترین دفترهای پاپکو از سری تولیدات پرونوت است که با تکنولوژی منحصر به فرد و روز دنیا تولید شده است. این دفتر به دلیل داشتن تعداد برگه های کم و ابعاد کوچک و کاربردی اش تبدیل به محصولی ایده آل برای نوشتن یادداشت های روزانه، نکته برداری، نوشته های شخصی، یادداشت دانش آموزان و دانشجویان بوده و حتی می توان آن را به دوستان و عزیزان خود هدیه داد.
برگه های این دفتر از کاغذی با بافت یکنواخت و تراکم بالا تولید شده و به شما امکان نوشتن در سطحی روان را می دهد. همچنین صحافی چسبی آن برای اولین بار در ایران توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و به صورت برگه به برگه انجام شده که به سبب آن، کندن برگه از هر جای دفتر به راحتی و بدون جدا و یا پاره شدن سایر برگه ها انجام می شود. این نوع خاص از صحافی و پارچه ای که در عطف آن چسبانده شده، کمک می کند تا دفتر کاملا باز شود و هنگام نوشتن علاوه بر آن که می توان از ابتدای هر خط نوشت، فضای کافی برای گردش دست و نوشتن راحت وجود داشته باشد. وزن این دفتر بسیار کمتر از سایر محصولات مشابه بوده و این خود یکی از مزایای این دفتر برای انتخاب به عنوان یک دفتر همراه روزانه است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاموا آلیزه مدلBurcum batik کد 2626

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی


ویژگی و مشخصات دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی

تصاویر برای دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی

برچسب های لازم برای دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی |
خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی |
مشخصات و قیمت دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR212 مجموعه ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول