راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209 در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دفتر پرونوت یک خط ۳۰ برگ A5 کد PN – 9153 یکی از جدیدترین دفترهای پاپکو از سری تولیدات پرونوت است که با تکنولوژی منحصر به فرد و روز دنیا تولید شده است. این دفتر به دلیل داشتن تعداد برگه های کم و ابعاد کوچک و کاربردی اش تبدیل به محصولی ایده آل برای نوشتن یادداشت های روزانه، نکته برداری، نوشته های شخصی، یادداشت دانش آموزان و دانشجویان بوده و حتی می توان آن را به دوستان و عزیزان خود هدیه داد.
برگه های این دفتر از کاغذی با بافت یکنواخت و تراکم بالا تولید شده و به شما امکان نوشتن در سطحی روان را می دهد. همچنین صحافی چسبی آن برای اولین بار در ایران توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و به صورت برگه به برگه انجام شده که به سبب آن، کندن برگه از هر جای دفتر به راحتی و بدون جدا و یا پاره شدن سایر برگه ها انجام می شود. این نوع خاص از صحافی و پارچه ای که در عطف آن چسبانده شده، کمک می کند تا دفتر کاملا باز شود و هنگام نوشتن علاوه بر آن که می توان از ابتدای هر خط نوشت، فضای کافی برای گردش دست و نوشتن راحت وجود داشته باشد. وزن این دفتر بسیار کمتر از سایر محصولات مشابه بوده و این خود یکی از مزایای این دفتر برای انتخاب به عنوان یک دفتر همراه روزانه است.

  راهنمای خرید اینترنتی مداد فشنگی مدل سوتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209


ویژگی و مشخصات دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209

تصاویر برای دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209

برچسب های لازم برای دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209 |
خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209 |
مشخصات و قیمت دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق پاپکو مدل ۹۱۵۳ کد DR209 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول